![]() |
Please help mij! Groot probleem!
Ik heb nu sinds enkele maanden een vaste relatie met een hele lieve jongen. Nu wil hij een stapje verder gaan, maar ik ben nooit verder gegaan dan gewoon zoenen. Sex is voor mij dus totaal iets onbekends (in praktijk dan) en ik heb ook totaal geen idee hoe ik mijn vriend moet aftrekken of pijpen. Bij mijn vriend moet ik hier niet mee afkomen. Wil iemand mij alsjeblief een beetje uitleg geven?
|
Ik ben zelf ook niet verder gegaan dan zoenen maar.. Ik denk dat het allemaal vanzelf komt. Echt niet dat iemand op dit forum weet wat jou vriend lekker vind?
Greetz Succez |
Citaat:
kep weinig zin om hier alles uit te gaan leggen, vooral omdat je vriend zelf inderdaad als beste kan vertellen wat ie lekker vind. maar kijk eens hier http://www.sexwoordenboek.nl daar staat een hele hoop informatie in normale termen. |
Ik ben 17 als je het echt wil weten. Ik bedoel dat mijn vriend het nogal erg vanzelfsprekend vindt, dat je weet wat je moet doen, allé, toch ongeveer. Hij is wel een hele lieve jongen, dus het uimaken doe ik zeker niet. Al bedankt voor de reactie.
|
Citaat:
waarom zou je het uitmaken?? wat een onzin. Kijk iedereen moet ergens beginnen, heeft hij ook meegemaakt. Als hij dat geduld niet op kan brengen, dan laat hem opsodemieteren. Je moet het juist als een voordeel beschouwen. Hij kan al een boel! Dat maakt dat hij je veel kan leren. Maak daar gebruik van |
Andersom is een stuk irritanter
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |