![]() |
ragpickers dream - Mark Knopfler
Alleen om het gitaarspel van die man is het al een aanrader.
|
is dat die nieuwe single? hoorde 'm een maandje terug op de radio en hij was best oke... (of is het z'n cd?)
|
Citaat:
|
Ik heb de CD vandaag gekocht. En de eerste indruk is dat het een zeer waardige opvolger van Sailing To Philadelphia. Het nummer Why Aye Man is een geweldig nummer. Maar verder staan er niet echt slechte nummers op.
Deze CD zal de komende tijd zeker in mijn speler blijven zitten... AANRADER!!! |
Mijn ouders houden ook wel van Dire Straits en Mark Knopfler. Zij laatste cd was wel aardig, maar toch iets te rustig en iets te veel zwijmelnummers. Is dat op dit album weerzo?
|
Nah, ik ben d'r niet zo gecharmeerd van eigenlijk.
Trouwens, wat is die beste man gruwelijk oud geworden! Die reclame op TV; 't lijkt wel een opgezet lijk met 'n gitaar in z'n klauwen. |
dan moet je mick jagger eens checken. Maarre, ben wel benieuwd naar die nieuwe cd, ik denk dat ik hem morgen ga kopen. Heb een hoop Dire Straits cd's en Sailing to Philadelphia vind ik gruwelijk goed, dus ik laat me weer verrassen. Trouwens, Why Aye Man is ook een vet nummer, lekker simpel, maar toch goed.
|
het is wel erge chill muziek ja. en de man word wat ouder ja, maar om daar nou zijn muziek op te beoordelen... beetje heel erg kortzichtig
|
Citaat:
|
Ik kick het topic ff lekker omhoog :P
Ik ben al een tijdje behoorlijk fan van Knopfler en Dire Straits. Keb dit album eerst gedownt om te kijken of het een waardige opvolger voor Sailing to Philadelphia was, en dat was ie cker. Lekker relaxt, maandag heb ik de cd maar gewoon in de winkel gekocht, hijs het geld dubbel en dwars waard (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |