Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   de pil....ik ben het nog steeds niet... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=23554)

tanja 12-01-2002 20:52

de pil....ik ben het nog steeds niet...

Ik slik de pil al zeker een jaar
Ik slik hem elke avond alleen de tijden wisselen nogal eens. Ik neem nooit precies opp hetzelfde tijdstip de pil. De ene keer om 9 uu, andere keer weer half 11.

Ik hoorde gisteren al ongesteld te worden...
en ben het nog steeds niet..
Op zich is het geen probleem maar het punt is dat ik met mijn vriend naar bed ben geweest ( zonder condoom) dus alleen de pil.

Kan het zijn dat de pil niet goed werkt bij onregelmatige tijden ofzo..want ik zit nu toch wel een beetje te stressen eigenlijk....

tanja 12-01-2002 20:53

sorry...ging iets verkeerd
zet er maar een slot op!

tanja 12-01-2002 21:29

Citaat:

tanja schreef:
sorry...ging iets verkeerd
zet er maar een slot op!

ook al is dit wel een serieus probleem

[Dit bericht is aangepast door tanja (12-01-2002).]

metalgirl 12-01-2002 21:36

http://forum.scholieren.com/confused.gif

wil je nou wel of niet een reactie?

tanja 12-01-2002 22:24

Ja, wil wel een antwoord...en serieus ook....
maar ik reageerde zo omdat deze verplaatst was namelijk, en ik zet hem er weer voor de 2e keer neer..
Maar het is een serieus probleem

Woestijnpinguin 13-01-2002 17:52

Citaat:

tanja schreef:
Ik slik de pil al zeker een jaar
Ik slik hem elke avond alleen de tijden wisselen nogal eens. Ik neem nooit precies opp hetzelfde tijdstip de pil. De ene keer om 9 uu, andere keer weer half 11.

Ik hoorde gisteren al ongesteld te worden...
en ben het nog steeds niet..
Op zich is het geen probleem maar het punt is dat ik met mijn vriend naar bed ben geweest ( zonder condoom) dus alleen de pil.

Kan het zijn dat de pil niet goed werkt bij onregelmatige tijden ofzo..want ik zit nu toch wel een beetje te stressen eigenlijk....

het kan zijn dat je zwanger bent jah! ik heb mijn vriendin ook zwanger gemaakt en ze slikte de pil ook dus zou ff opletten!!!!

BTW waarom geageerd niemand hier op!!!
dit is niet grapig ofzo! ik heb zelf in die stres gezeten en geloofme dat doe je niet voor je lol!!!!!!!

In_flames 13-01-2002 18:47

Het kan best zijn dat je zwanger bent, maar mijn vriendin heeft het een keer gehad dat ze 3 dagen te laat ongesteld werd. Dus het hoeft niet persé. Maar voor de zekerheid zou ik toch ff een testje doen.

tanja 14-01-2002 10:22

Citaat:

Woestijnpinguin schreef:
het kan zijn dat je zwanger bent jah! ik heb mijn vriendin ook zwanger gemaakt en ze slikte de pil ook dus zou ff opletten!!!!

dit is niet grapig ofzo! ik heb zelf in die stres gezeten en geloofme dat doe je niet voor je lol!!!!!!!

En wat hebben jullie gedaan...
Ik bedoel, waren julie van plan het kind te houden og een abortus?

Angel Eyes 14-01-2002 12:06

kan dat echt?????????????

Bazz 14-01-2002 12:08

Citaat:

Woestijnpinguin schreef:

Ehm... Misschien wel omdat ik hier absoluut niks op weet te zeggen? Totaal geen ervaring mee enzo... ik kan alleen zeggen >>>> Veel succes.

supergirl14 14-01-2002 12:35

Ja ik slik ook al een jaar de pil en ben ook weleens 1 dag of 2 dagen te laat geweest, maar dat is niet zo erg geloof ik.
En als ik naar school ga slik ik hem meestal wel rond dezelfde tijd, maar in het weekend enzo helemala niet dus ja, maar volgens mij maakt dat niet zo veel uit hoor!

prikkeldraad19 14-01-2002 13:09

De wisselende tijden maken niet zoveel uit, daar kan het niet aan liggen. Maar het is wel zo, dat zij sommige meisjes de pil niet helemaal goed werkt zodat ze toch zwanger kunnen worden. Maar dat is maar in weinig gevallen zo. Ik denk gewoon dat je een paar dagen later ongesteld wordt en zou me er niet zo heel erg druk om maken en anders ff een testje halen.

Angel Eyes 14-01-2002 14:07

En het is ook heel vaak zo dat als je je ergens druk om maakt dat je dan ook later ongesteld word dus..

tanja 14-01-2002 14:55

Ik zal jullie even mededelen dat ik gelukkig ongesteld ben geworden...
Bedankt voor jullie reacties...ik ben nu toch wel heel erg opgelucht!

miro 14-01-2002 15:08

ksnap niet wat er mis is met een dagje te laat ongesteld worden, om nou meteen te gaan zitten stressen....

guinevieve juniper 14-01-2002 15:13

Als je gewoon je pil hebt ingenomen kan er weinig mis gegaan zijn , die kans is nihil
Juist omdat je zo zenuwachtig bent kan het langer duren
en vergeet niet dat bij de pil je bloeding ongeveer 2 a 3 dagen na je laatste pil pas inzet

girlmetwijdebroeken 14-01-2002 20:15

bij mij zit er af en toe wel 6 uur verschil vande pil nemen.
Voglensmij kan t geen kwaad hoor.

kuzziess

tanja 15-01-2002 08:18

Citaat:

miro schreef:
ksnap niet wat er mis is met een dagje te laat ongesteld worden, om nou meteen te gaan zitten stressen....

Nee, met een dag is er niets aan de hand, maar wel als het er 4 zijn...bij mij in ieder geval wel...

Woestijnpinguin 15-01-2002 12:59

Citaat:

tanja schreef:

En wat hebben jullie gedaan...
Ik bedoel, waren julie van plan het kind te houden og een abortus?

klinkt kut maar wij hebbe aboryus gedaan
ben nu 17 toen 16 en ben echt nog niet klaar voor een kind

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.