![]() |
Stomste tv programma
voor mij is dat " de bevalling "
|
---> Films & TV :confused:
|
waar zal ik beginnen *gna gna gna*...
buffy hercules ( of iig die langharige vent die door de bosjes rent ) pokemon dragon ball z de rijdende rechter goede tijden slechte tijden en alle andere onnozele soaps... het tell sell gebeuren... reclame... bel en win spelletjes... alle sms dingensen... eigenlijk bijna alles:S... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met stip op nr 1 : BIG BROTHER
|
lijn 4, DUH
|
Citaat:
|
Citaat:
memories spoorloos |
DRAGONBALL Z
what else |
dragon ball z, tell sell, lijn 4/puzzeltijd etc
|
eeeh dragonball z is de bom
war niet leuk is tot 3 uur op alle netten sms gedoe of van a b of c |
Dragon Ball Z en alle andere klungelige kutkinderanimé,
Alle belspelletjes ("Je kunt nu nog bellen voor die supermegahypersuperjackpot! U kijkt vast niet want het is mooi weer en een moeilijke opgave, maar als u kijkt, bel, welk woord maken we van de letters Z,O,N,N,E,B,I,R,L kijk die zonnebril op m'n rotkop is een subtiele hint" *BAM BAM BAM*) Tell Sell ook al is dat meer reclame dan programma Jerry Springer (maar leuk vanwege domheid) Andere Amerikaanse talkshows (die zijn ook vanwege domheid niet leuk) Al die slappe soaps De boeren actieseries uit '80 op V8 Lingo met postcodeloterij-elementen |
Tabloid
|
big brother
|
Alle pulp.
|
wie heeft de langste... :S
|
postcodeloterijtrekking :(
en verder alles wat voor 5 uur op de commerciele zenders komt, en eigenlijk ook bijna alles wat na 5 uur komt op diezelfde zenders. prinsen en prinsessen is ook vrij vervelend. get the picture, ter land ter zee en in de lucht, alle dieren tellen mee, cosby kids, helpdesk live, tussen kunst en kitsch, weg van de snelweg, blik op de weg en 1 tegen 100 ook |
Citaat:
|
Full House; EWWWWWWWW!
Wie heeft ooit besloten dat die Bob Saget leuk is? En the crocodile hunter met die australische kwal |
Angel
Banzai Buffy Big Brother De Bevalling De Week van Willibrord Oprah Tell Sell The Nanny |
Citaat:
Maareh, dbz is niet zó kut :p En Buffy en Angel ook niet! Ontopic: Big Brother is wel ongelooflijk dom, Pokemon is diep triest, net zoals veel van die nieuwe kinderprogramma's/tekenfilms (waar is de kwaliteit die wij te zien kregen? :D), alles op tv Oost is ook angstaanjagend, en die achterlijke praatprogramma's met van die verwaande zakken die denken dat ze opinievormers zijn... Oh, en alles met Willibrord Frequin en die andere engerds. Brr. |
Citaat:
:D:D:D *wacht vol spanning op de dag dat hij opgegeten wordt door één van zijn sweethearts* |
Citaat:
Alleen dat accent al. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hm ik vind niet zo heel veel irritant....naja behalve die domme belspellen en smsdingen en tellsell gevallen
en prinsen en prinsessen, aargh dat is zoooo erg! allemaal van die kinderen die over god lopen te zingen en bla bla...echt een commerciele manier om te kinderen het christelijke geloof bij te brengen ofso...bluhh |
big brother
tell sell prinsen en prinsessen idd. en van die zondag morgen kerkdiensten bel spelletjes america funniest home video's |
dragonball z echt zooo stom ik zit nu in de 2e en er zijn nog steeds gasten die ernaar kijkn
|
Citaat:
|
Citaat:
South Park |
kopspijkers...
*kots* |
Citaat:
!!! :eek: |
Tis misschien ook leuk als men niet alleen de titels noemt, maar ook de reden waarom ze et dom vinden...al is dat bij belspelletjes vrij logish...
mijn lijst: - Alle Soaps. vanwege et zwakke geacteer en al die superdramatische onrealistische dingen. (alle hoofdrolspelers die wegwillen gaan dood enzo..) en er gebeurt gewoon geen flikker... - Belspelletjes, vanwege die supermoeilijke vragen...... - Alle nagesynchroniseerde tekenfilms op Foxkids, omdat ze hiermee de series omlaaghalen.. (Mad Jack the Pirate, Eek the Cat...etc.) - Alle Hentai, gewoon omdat ik dat goor vind.... |
Citaat:
|
Er zijn zo ongelofelijk veel domme programma's. Kijk alleen al naar de verschillende nieuws op de zenders. Stem van Nederland en Hart van Nederland..... Wat een niveau........... Zegt ook wat over de rest op die zenders. :rolleyes:
|
Dragon ball z
Pokemon Barend en van Dorp Zena Tell sell die progamma van Beertje (n) (n) (n) |
Citaat:
Destiny, Xena, die programma's |
Citaat:
Van die dikke huisvrouwen die hun benen ff wijd doen voor de camera om het kindje eruit te poepen "De bevalling" ....dat is toch iets wat niet heel NL hoeft te volgen....kank me zo aan ergeren :D |
Citaat:
Ik weet hoe je destiny schrijft maar dat is niet mijn nickname :rolleyes: |
Citaat:
|
eigen huis in puin, JAG..(voor degenen die het niet kennen: een gruwelijk, over amerikaanse serie over een zeer irritante maar natuurlijk perfecte marinier..)
|
Citaat:
|
oja en RTL Boulevard (n)
|
Ron en André's Bingopaleis.
Dat scoort vrij hoog kwa sneuheid. |
Lijn 4 en die tell sell-shit...
|
waarom is mijn post met: dood aan iedereen die dbz haat ofzo weg :p
stoute FB :p |
Citaat: