![]() |
Slipknot niet uit elkaar lees maar ff!!!!!
:) Goed nieuws voor de fans van Slipknot. De shock-rockers van Slipknot spreken de geruchten over het eventuele einde van de band tegen. Sinds bandleden Joey Jordison en Corey Taylor hun samenwerking met andere bands onthulden, werd in de media veelvuldig gespeculeerd over de toekomst van de excentrieke band. Drummer Shawn Crahan geeft aan dat Slipknot juist nadenkt over de toekomst. "We bevinden ons op het moment in een vreemde positie want er is veel gaande. Joey en Corey zijn zichzelf aan het zoeken door iets nieuws te doen en daar respecteer ik ze voor. Ik hou van mijn maten en als die andere bands ze gelukkig maken, ben ik dat ook," aldus Crahan. Maar Crahan belooft de Slipknot-fans binnenkort wel nieuw materiaal. Voorafgaand aan de nieuwe cd eind dit jaar, zal een home video verschijnen: 'Slipknot Going Global'. Deze video zal alle ranzige dingen bevatten die de fans van Slipknot gewend zijn. Kijkplezier gegarandeerd dus. ;)
|
Pindakaas..
|
maja Stonesour is een kutband en Murderdolls ook:o
o ik vond slipknot ook kut:D;) |
en dat noemen ze goed nieuws
|
Citaat:
|
sorry, maar slipknot is tegenwoordig helemaal passe.
|
mate feed kill repeat is wel vet
|
Citaat:
dit neemt niet weg dat MFKR idd leuk is, en dit is een algemene opmerking, en dus NIET over new noise....amen :) |
Slipknot en alle daaraan gerelateerde zaken zijn per definitie kut en inspiratieloos.
|
jeej.
|
komt er een achter :eek::rolleyes:
|
:rolleyes:
|
En wat zijn we allemaal stoer hier dat we Slipknot niet cool vinden... och, och.. Cradle of Filth en Linkin Park zijn uiteraard ook verbannen uit jullie cd-spelers en Korn is al helemaal passe.. :rolleyes:
|
ik denk dat die gasten van slipknot persoonlijk iedereen kunnen wegspelen op dit forum, op 1 enkele gitaarvirtuoos na mischien.
|
Citaat:
Maar asl korn passe is dan mag het toch weer? ;) |
Citaat:
|
waarom mis ik de bronvermelding?
|
khep slipknot nooit leuk gevonde
et doet me nix cradle haat ik vanwege dat ze Anathema - Sleepless zow verpest hebbe en de rest vinnik gewoon poepmuziek |
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer maar helaas
|
Citaat:
niet iedereen luistert metal en zow.. en idd ik heb slipknot nooit luk gevonden.. cradle of filth al helemaal niet .. en korn vind ik nog wel oke.. maar ik hou gewoon van wat blijere muziek zoals punk en ska.. hou je vooroordelen voor je.. niet iedereen is hoe jij denkt |
helaas kindapaas
|
Dat hoor je wel vaker. Als er een bandlid opeens ook in een ander band speeld, denken ze gelijk dat die ene band ermee stopt.
een beetje vage zin :o |
Citaat:
|
pfjoe * veegt zweet van het voorhoofd* *verscheurd zelfmoordbrief*
|
oh wat maakt 't uit of de ene Slipknot niet goed vind en de ander wel :rolleyes: :confused:
|
Citaat:
Maar dat komt omdat ik PunkRock, Rock en PowerMetal mooi vind zeg maar. |
slipknot, dat zijn toch die geitenliefhebbers?
|
Citaat:
o, en Ce-El-Wan, probeer es de band Shining ... (y) |
*springt een gat in de lucht, maakt een die dubbele flikflak achteruit en schreeuwt heel Nijmegen bij elkaar van blijdschap*
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is dit geen oud nieuws?
|
Citaat:
|
jammer.
|
Citaat:
|
Uhmmz, wat een drukte om niets zeg, tis kut, 't was kut en zal ook wel kut blijven.
|
Best wel :rolleyes: dat bijna iedereen zo negatief reageert.
Kan je net zo goed niet reageren. |
Tuurlijk wel... zeiken is gezond :)
Het is goed dat er minderwaardige bands zijn, dan hebben zeikerds zoals ik weer wat te doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |