Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   klaarkomen uitstellen (Jongens) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=235681)

Cyberblisss 03-10-2002 10:39

klaarkomen uitstellen (Jongens)

mijn vriend komt altijd al na 5 minuten ofzo klaar, als ik vraag of hij het niet uit kan stellen zegt hij dat dat niet kan. Maar ik weet dat dat wel kan, ik weet alleen niet hoe.. Dus kunnen jullie me dat vertellen please???

Roos 03-10-2002 10:41

Tussendoor stoppen/rustiger aan doen zodat de opwinding zakt misschien? Weet het eigenlijk niet

Cyberblisss 03-10-2002 11:10

Citaat:

rosi schreef:
Tussendoor stoppen/rustiger aan doen zodat de opwinding zakt misschien? Weet het eigenlijk niet
Rustiger aan dan voelt hij niks zegt hij, en met tussen door stoppen is eht meestal ook al te laat...:(

MQ 03-10-2002 13:47

Citaat:

Cyberblisss schreef:
Rustiger aan dan voelt hij niks zegt hij, en met tussen door stoppen is eht meestal ook al te laat...:(
dan moet ie meer rekening met jouw genot houden.... en zichzelf maar gewoon ff inhouden....

Razzle 03-10-2002 14:23

aan een lelijk iemand laten denken... of ff wat rustiger aan doen...

Mephisto 03-10-2002 15:06

Citaat:

Razzle schreef:
aan een lelijk iemand laten denken... of ff wat rustiger aan doen...
Zeg gewoon: "Denk aan Margareth Thatcher"

CryptapiX 03-10-2002 15:55

Citaat:

Cyberblisss schreef:
mijn vriend komt altijd al na 5 minuten ofzo klaar
kut voor je..

Citaat:

Cyberblisss schreef:
als ik vraag of hij het niet uit kan stellen zegt hij dat dat niet kan. Maar ik weet dat dat wel kan, ik weet alleen niet hoe
hoe weet je da dan ?
de ene jonge komt gewoon sneller als de andere
ennu niets voele als je rustiger aan doet is bullshit.. mischien voelt ie minder maar toch
laat hem eerst klaarkomen en dan gewoon nog een keer.. dan duurt het welff voor ie klaarkomt..
maar als ie gewoon doorgaat nadat ie klaar is gekome zie ik het probleem niet.. of is het zon pummel die denk dat als hij klaar is gekomen het ook goed is voor jouw ?

Cyberblisss 03-10-2002 16:56

Citaat:

CryptapiX schreef:
kut voor je..

hoe weet je da dan ?
de ene jonge komt gewoon sneller als de andere
ennu niets voele als je rustiger aan doet is bullshit.. mischien voelt ie minder maar toch
laat hem eerst klaarkomen en dan gewoon nog een keer.. dan duurt het welff voor ie klaarkomt..
maar als ie gewoon doorgaat nadat ie klaar is gekome zie ik het probleem niet.. of is het zon pummel die denk dat als hij klaar is gekomen het ook goed is voor jouw ?

Uh als hij is klaargekomen, wordt hij meteen weer slap, en na een half uur ofzo wel weer stijf, maar dan kan het bij hem wel ander half uur duren voor hij weer klaarkomt en gaat het bij mij pijn doen ...

emperor crono 03-10-2002 19:04

Citaat:

Cyberblisss schreef:
mijn vriend komt altijd al na 5 minuten ofzo klaar, als ik vraag of hij het niet uit kan stellen zegt hij dat dat niet kan. Maar ik weet dat dat wel kan, ik weet alleen niet hoe.. Dus kunnen jullie me dat vertellen please???
Vertel hem over je aambeien. :D :P

Nee serieus: maakt het uit welk standje je doet? Je zou na de 1e keer klaarkomen een erg prikkelend standje kunnen doen, of voor de 1e keer klaarkomen juist een die niet zo prikkelend is.

manneke pis 03-10-2002 19:06

laat hem je gwoon beffen totdat ie r bij neervalt, dan kom je heus wel klaar

LM 03-10-2002 19:08

Dat kan hij wel, maar dat wilt hij niej ;)

manneke pis 03-10-2002 19:10

dan moet zij of haar kut sgeren, of haar kutje wassen, of voor de waarheid uit komen en haar lul laten zien

sas_andrea 04-10-2002 10:30

rustiger aandoen... mijn vriend stelt t nl tegenwoordig ook altijd uit. *jammie :D* Maar dan gaat ie gewoon als t allemaal voelt opkomen ff heel diep in me en dan zoenen we gewoon een beetje tot zijn gevoel weer wat minder is en gaan we weer door. jaja... :)

X_michael_X 04-10-2002 13:13

Uhh ik begrijp je vriend wel,,, Athans als jij dat ben op je ava ;)

substantial 04-10-2002 17:16

hmz als ik nog niet klaar wil komen en het komt toch bijna
dan laat ik haar gewoon stoppen en concentreer ik mezelf alleen op haar.. werkt wel hoor, kan je zelf een beetje afkoelen

Revelation15 04-10-2002 17:18

echt gewoon op tijd even stoppen en rustig aan doen.. of het gewoon vaker doen, hij zal dr op een gegeven moment wel beter in worden :D

qed

Cyberblisss 07-10-2002 15:07

In het begin had hij daar ook geen last van... De afgelopen 6 weken ofzo..

metalgirl 07-10-2002 21:32

Mijn vriend is werkelijk een KEI in het uitstellen (lucky me) en ik zal es proberen uit te leggen hoe hij dat doet.

Ten eerste kan het alleen als hij het tempo bepaald, dus als ik on top zit lukt het niet en is het in 5 minuten ook al gebeurd.

Als hij in me aan het stoten is dan stopt hij af en toe (dus niet pas als hij het al bijna voelt komen, want dan is het te laat), hij trekt zich dan terug en komt dan heel langzaam heel diep in me, daarna gaat hij gewoon weer verder. Volgens mij is het de kunst om dit vrij vaak te doen en ook al op het begin. Dus niet als hij denkt dat hij het écht niet meer houdt, want dan komt het al. Op het begin al. Bij mijn vriend werkt het...

*einde technisch verhaal*

drama 08-10-2002 02:12

-Denk aan je oma
-Ga rekensommetjes maken.

Klinkt lomp, werkt subliem.

Sjaakie S. 08-10-2002 04:55

je moet hem gewoon niet zo opwinden ;) :) maar laat hem komen met trek en mond werk en als jullie daarna sex hebben kan die langer door gaan denk ik

cha0s 08-10-2002 10:52

Citaat:

Cyberblisss schreef:
Uh als hij is klaargekomen, wordt hij meteen weer slap, en na een half uur ofzo wel weer stijf, maar dan kan het bij hem wel ander half uur duren voor hij weer klaarkomt en gaat het bij mij pijn doen ...
anderhalf uur is toch al aanzienlijk langer dan 5 minuten... te kort is nie goed, maar lang ook niet.. wat issut nou? ;)

Avalanche 08-10-2002 17:56

Durex Performa...... Werkt echt. heel vaag.. weet niet hoe... maar ja.. Try it.. kan geen kwaad..

Markiex 08-10-2002 20:24

Citaat:

drama schreef:
-Denk aan je oma
-Ga rekensommetjes maken.

Klinkt lomp, werkt subliem.

Het is toch de bedoeling dat jullie er beiden van genieten????

drama 09-10-2002 16:09

Citaat:

Markiex schreef:
Het is toch de bedoeling dat jullie er beiden van genieten????
Nee natuurlijk niet :rolleyes:

drama 09-10-2002 16:10

Citaat:

Avalanche schreef:
Durex Performa...... Werkt echt. heel vaag.. weet niet hoe... maar ja.. Try it.. kan geen kwaad..
Dat spul wat erin zit verdoofd het ofzo. Maar het werkt idd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.