![]() |
Buffy - The Musical
Wie heeft dit gisterenavond ook gezien?
Ik vond het echt belachelijk, maar dan ook letterlijk :D Wat vonden jullie??? |
k heb um gezien en ik von um wel koel :cool:
|
Citaat:
|
Kvonnem echt kei grappig!!! Tara heeft wel een supermooie stem trouwens... Maar het beste: SPIKE EN BUFFY HEBBEN EINDELIJK GEZOEND!!! Lekker hoor :P:P:P
|
Citaat:
|
leuk leuk leuk leuk
en ja eindelijk die zoen nou nog wachten totdat hij haar probeert te verkrachten :p |
man, hij was ontzettend stoer
NIET BELACHELIJK:mad: |
Ik vond het wel lachuh eigenlijk :D
niet geweldig ofzo |
Hij was (ook) goed. Dat het Whedon lukte om de liedjes zowel mooi te laten klinken als dat ze ook ergens op slaan in de grotere verhaallijn van het seizoen.
|
Ik vond m ook kewl! Ze zongen allemaal over dingen die ze eigenlijk normaal nooit zouden zeggen, dus daardoor kregen de personages meer diepgang. De meesten zongen ook best aardig. Vooral van Tara viel dat op, mooit stem! En Spike is ook kewl!!! En idd...EINDELIJK die zoen!! :D
Die liedjes waren ook leuk. Kheb ze meteen allemaal gedownload :p |
Citaat:
|
Hij is geinig. *is zwaar fan van Anya met haar 'bunnies' stukje en Giles' z'n goeie stem*
Anya zingt trouwens ook niet slecht, maar ze heeft geen echte solo's dus je kan het niet goed horen. Willow denk ik ook wel, niet bijzonder, ook niet slecht. De rest is mwah tot (n) Maar hij blijft cool :D |
:( *heeft m uiteraard gemist* ik had me nog zo voorgenomen om m te kijken! :s
|
k heb meteen dse liedjes gedownload..en diej luister ik nu al de hele middag en k heb um vanochtend 2 keer gezien (lang leve de video opneem dingen)
|
|
Ik zette toevallig ff de tv aan en zag dus dat liedje 'Running through the fire'...Nou, reuze leuk! :rolleyes: ;)
|
Citaat:
|
nog 12 afleveringen = 12 weken is enorm lang.
maar ach het is ook niet zo erg want dan krijgen we dat hele buffy is zo zielig en depri gezanik vast weer. dat mens kan wel snel heel erg depri worden but i still very much love that show :) |
euhm komt er een herhaling?
want ik had het namelijk opgenomen op video, tenminste dat dacht ik want mijn videoband was namelijk stuk... |
Heb m nog niet helemaal gezien, maar ik vond 'm wel cewl..
Denk trouwes niet dat ze allemaal zelf gezonegn hebben... Kan 't me eigenlijk alleen voorstellen van Spike... Maar toch zeer :cool: ! |
Loving it... Loving it...
Ik vond het coolste moment: Groep dansje zei spike:" Booger this!" :D |
ik von um koel!!
was echt lache!! tara kan echt heel mooi zingen(liedje heerscht ook ;)) sommige von ik minder(zoals de manier waarop buffy heaven zingt) maar de reactie van willow was echt heel goed!! BUFFY EN SPIKE!! sorry moes ff :p mja, ben beetje uitgeluld ik von het iig wel :cool: ook al klonken sommige liedjes neit echt *jeuj* |
I luv! *en nee, ik ben niet obsessed.... ;)*
Awoe Spikes liedje rocks! En Giels liedje, en Tara's liedje, en, en, *hijgt uit* U get my point. |
Mijn moeder had het opgenomen, maar het staat er niet op :( (video doet raar :mad: )
|
Citaat:
hihi, idd :D ik vond em erg leuk, vooral dat liedje van anya en xander. |
"His penis got diseases from a chumash tribe..."
hehe lol! (y) |
ik heb ong 10 minuten gekeken en ik kwam echt niet meer bij; wat ONTZETTEND DUBIEL!!!!!!!!!!! hoe verzinnen ze t...
net als die buffy boeken... idioot gedoe :S |
Citaat:
|
Everyone gets Jossed!
:D |
Citaat:
btw weet iemand alle titels van die liedjes?? kan ik ze downloaden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon zoeken op Buffy musical! Dan kun je ook alle liedjes downloaden......
|
Citaat:
maar dat duurt veels te lang *zucht* |
Citaat:
2. Overture 3. Going Through The Motions 4. I've Got a Theory 5. The Got The Mustard Out 6. I am Under Your Spell 7. I'll Never Tell 8. No Parking 9. Rest In Peace 10. Dawn's Lament 11. Sweet's Lair 12. Sweet's Song 13. Standing in the Way 14. Wish I Could Stay 15. Henchman Song 16. Walk through the Fire 17. Life's A Show 18. Sweet's Song Reprise 19. Where Do We Go From Here 20. End Credits |
Citaat:
|
ooh kweet alweer wie ik nog zo'n raar stukje vond zingen;
Spike, dat liedje wat na Buffy kwam. dat woordje leaving of living (kweet het ff nie meer) kwam er ook zo raar uit. btw Sookie bedankt voor de titels (scheelt me weer zoeken:D) |
Er is onlangs een soundtrack-CD van uitgebracht:
http://www.amazon.com/exec/obidos/AS...832594-5023128 Kweetniet of hij ook in Nederland zal worden gedistribueerd, alsnog alleen maar via import beschikbaar. |
k heb um opgenomen en gister hebk alle liedjes gedownload en op cd gezet
(y) :) http://www.webdeveloping.nl/upload/?8081142426 :D |
Citaat:
Mh ik vind ze niet allemaal goed zingen dus maar de tekst maakt veel goed. :D Am I crazy Am I dreaming Am I marrying a demon :p It could be witches, some evil witches - which is ridiculous 'cause witches they were persecuted wicca good and love the earth and woman power and I'll be overhere :p |
Hij was echt leuk!!! :)
Jammer dat Giles weg gaat. En tara en willow :( |
maar tara komt toch weer terug?? of in iedergeval de persoon die tara speelt.
en willow gaat alleen maar naar engeland voor een aflevering en komt daarna weer terug toch?? en Giles zal toch heus wel in een paar afleveringen komen??? I just really love spike ik vind verder dat ze iedereen wel weg mogen doen behalve spike because he rulezzzzz |
Citaat:
maar over "once moer, with feeling" die had ik een half jaartje geleden ofzow al gedownload :D en ik wil de cd!!!!! maar die moet ik dan maar op amazon bestellen ofzow... :) |
gaan ze door zonder SMG???? :eek: dat kan toch nie?? om haar draait de serie zeg maar toch?
|
Citaat:
euhm?? giles gaat weg.. ok wist ik. Tara gaat ook al weg:s voor altijd geloof ik? en gaat willow nu ook weg? why? en is't waar dat SMG ermee stopt? maar dat duurt toch wel even...?? sjee zo blijft d'r ook nix over :| |
Jongens, jullie spoileren ;)
|
Citaat:
kep het nog op mijn computer. hebben? psychotic_girl@hotmail.com heb ik geadd.. maar je bent nog niet online geweest :p |
Whaa hij is echt mega! Tara daalt ineens in aanzien! WOW dat liedje met Giles samen is echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
GVD waarom heb ik die kus gemist????kwas om half 12 zo moe dak voor de tv in slaap viel...snik!!!!!!!!zullen er nog meer zoenen komen denken jullie?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |