![]() |
welk nr heb jij weleens met Karaoke gedaan?
ik heb van de zomer op de camping in Frankrijk 'Everbody get up' van 5ive gedaan met un stel hollanders. Heerlijk vals.... :D
|
Trek het je niet aan, het kan de beste overkomen...
|
Citaat:
hahaha..... ...........lalalalalalala (hoeso vals? :confused: ) :p :D :rolleyes: |
ghehe
:confused: ik doe niet aan karaoke |
ach jah, al die fransen liepen echt heel serieus mee te zingen, komen wij daar aan, met onze *ahum* zangkunsten! :rolleyes: Dat was echt wel komisch! :D :p
|
Tsjah. Fransen. ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
....en dat noem je LOL en GEK doen! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
3 liter bier.
Engelse karaoke Pub. Whiskey In The Jar. Vette lol. :D |
ik denk niet dat iemand zou WILLEN dattik ging zingen, maar ja als ze I will survive opzetten kan ik me natuurlijk nie inhouden :p
|
The Bangles met Eternal Flame :D was lang geleden... wel leuk vroeger hehe... =) :)
|
uh verschillende...
't is een nacht van Guus Meeuwis Bills van Destiny's Child Don't Speak van No Doubt When You Say Nothing At All van Ronan Keating No Matter What van Boyzone da was t geloof ik :) |
Jongens toch... jullie missen de hele essentie van karaokeën. Het is een vasstaand feit datje alleen karaokeët als je strontlazerus bent. Zodoende kies je een nummer in dezelfde sfeer. Bovendien helpt het als je kan luchtgitaren :D (y)
|
ich bin wie duhuuuuuu
wir sind wie tag und nacht met een stel vriendinnen op 't stuntfeest van school :D |
Drie jaar op rij met de voetbal:
Sex Machine - James Brown Wat een verschrikkelijk nummer! Get uppa |
Iniquity - The Bullets Breath
:p |
laatst met zusjes en moeder van mn vriendin hit me baby one more time op de camping,
en met een stel vrienden nog een keer in blanes wat, ik weet bij god niet meer wat, ik weet alleen nog dat er bezwel veel mensen weggingen toen we bezig waren...ik vatte dat wel positief op... |
ooh wij hebben thuis veel van die karaoke-vcd's + een echte microfoon :eek:
|
The Village People - YMCA
Billie JOel - Uptown Girl! hihihihi. lachen was dat. jammer dat de chinese karaoketent in grunn nu dicht is. |
Citaat:
|
helaas
ik ben nog karaokemaagd |
haha :)
|
Citaat:
als je het gepaard met een hoop drank doet, dan is het zo voorbij. en geloof me als ik zeg, na een tijdje ga je het nog fijn vinden ook! veel succes, eXo |
no doubt - damn hoe heet ie ook al weer die ene hit van ze...
met een vriendin van mij en twee jongens die we hadden opgeduikeld op vakantie in een bungalowpark, wij twee waren gwen :):) en een jongen met zn electrische gitaar die ie bij had en een jongen die achter twee barkrukken en een fust bier met twee pollepels gek deed :D:o:D |
Citaat:
|
iniquity-the bullets breath , da's die growl karaoke van internet :)
|
Citaat:
|
die is vet ja
|
link voor de nietingewijden: http://www.dr.dk/skum/cigarfar/growl.htm
d'r was eerst een portal site met als url: www.vindjehetergalsikinjebek.com, da's toch wel 1 van de meest originele urrels die ik ken :D (je moet 'm oplezen, zonder de PUNT uit te spreken) |
ik vind de url www.alsikopmehoogte.com toch leuker, is met punt en al uit te spreken enzo :D
[edit]en de portal van de karaoke is: www.vindjehetergalsikinjegezicht.com[/edit] |
tijdens de introductie hebben we met een hele groep iets 'gezongen'
geen idee meer wat het was |
Citaat:
:o schaamte dat ik dat niet meer weet :o |
vast een heleboel, maar wij eindigen pas in de karaokebar als we al danig scheef zijn, dus ik placht dat wel eens te vergeten :o
ik herinner me nog wel een heel beschamende vertoning van Californication van de peppers |
Ik heb met m'n nicht wel eens Torn van Natalie Imbruglia gezongen in een Belgisch cafe.. :D
We kregen zelfs nog een staande ovatie.. hehehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kheb wel es Ace of Base met Don't turn around gezongen:D was op een karaoke avond in een toeristisch hotel in portugal:D was eigelijk best leuk;) maar ik doe het nooit meer:D |
Voor mij was het ook don't speak..
en kedeng kedeng van guus meeuwis :mad: :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |