![]() |
sex zonder liefde nokke!!
ik heb een ex die vroeger af en toe nog met me naar bed wou! heb het een paar keer gedaan maar tis echt verrot yo!
je moet het zelf weten hoor maar waarom zou je iedereen is goed genoeg om iemand te krijgen en lief te hebbe! dus wil je sex doe het met liefde das veel beter! en niet gewoon om de sex |
en wat wil je nou duidelijk maken ?
|
Citaat:
|
Pfffft...ik had er geen moeite mee. Als je er allebei op dat moment geen moeite mee hebt...? Niks aan 't handje dus. Bovendien is 't makkelijker dan one-night stands te krijgen http://forum.scholieren.com/wink.gif
Soms wil je gewoon niet een paar weken/maanden wachten voordat je potentiële partner is klaargestoomd voor de nobele slaapkamersporten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede ondervind ook lang niet iedereen er schade van. |
Citaat:
reputaties kloppen in zo'n geval namelijk wel :-P edit: ofcoz wel vervelend als je die niet kent :-D (ik ken et :-( ) [Dit bericht is aangepast door @pie (07-01-2002).] |
je moet nie zo nep cool praten.. nou vat ik t helemaal nie serieus op.
kuzziess |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt maar te w88 maar das weer mijn gare mening |
ik geloof niet in seks zonde rliefde, althans, niet dat IK het ooit zou kunnen doen. dat komt neer op prostitutie, alleen dan zonde rhet voordeel van geld. Seks is in mijn ogen alleen leker en mooi met liefde eraan vooraf
|
Citaat:
|
t laat wel weer zien wie de openminded mensen zijn
de meeste mensen die voorzichzelf niet aan sex zonder liefde etc. doen vinden maar meteen dat niemand dat mag onder wat voor reden ook .. en wie zijn jullie om dat te bepalen ? ik heb zoiets laat iedereen doen wat ie wil zonder andere mee te kwetsen pijn te doen |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is btw wel me vriend weer nu !! |
Citaat:
[off topic] ik doel hierbij hoe je met Jet om gaat, dat moet je echt anders doen. Das echt zielig voor dat kind, is best een lief meisje http://forum.scholieren.com/smile.gif [off topic] |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij bedoeld hij alleen dat hij VIND dat je beter sex kunt hebben met iemand waar je van houd/verliefd op bent, dan zomaar voor de sex iemand zoeken..
Willen jullie het een beetje ONTOPIC houden, en niet over zaterdag avondjes praten, daar is de chat voor.. Chanel |
He Vliegh, ik kan zelf ook nog wel beslissen wat ik doe en niet hoor! En willen jullie nou es ophouden met over mij te praten?
|
Citaat:
!mis! dit bericht stond er al voor dat ik met jou naar bed gieng dus.... |
Citaat:
En dat moet je ook lekker allemaal zelf weten http://forum.scholieren.com/tongue.gif Maar ik verkondig mening altijd http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Chiel: zal best, maar net ging het wel over mij en er wordt gewoon teveel over mij gelult.
Vliegh: Ik weet dat je het goed bedoeld, sorry. *eindigd offtopic gesprek over mij* |
Citaat:
luister nou es |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
KAp nou met ruzien. (Jet en Chiel) anders kots ik jullie allebei uit. dat meen ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
Hou je er asjeblieft buiten Io
[Dit bericht is aangepast door Cato328 (14-01-2002).] |
ik zou het dus ook nooit doen!!
liefde hoort bij sex. het is tenslotte speciaal. |
Citaat:
|
Citaat:
En bovendien kun je, als je het nog nooit gedaan hebt, helemaal geen oordeel vellen over seks. Ook nogal ontzettend onverstandig, anders zou het wel eens een erg grote teleurstelling kunnen zijn. Zo bijzonder is seks helemaal niet. |
Citaat:
Hou me er dan buiten en kap er allebei kmee mij hierbij te betrekken ik wil er niets meer over horen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 |
Whatever
|
Nee niet whatever jullie moeten ech kappen en jij ook Woestijnpinguin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
|
en nu ben jij dus de enige die er niet mee kapt hoor!
|
hmmzz ik zou echt niet zomaar sex hebben zonder liefde... voor mij horen die twee gewoon bij elkaar, en ik weet dat als ik het wel zou doen het niets voor zou stellen en ik er onwijze spijt van zou krijgen
|
sex zonder liefde? ik heb het nog nooit gehad, maar ik geloof dat ik er geen probleem mee zou hebben......
Natuurlijk is het anders als met iemand waarvan je houd. maar toch..... Ik weet niet hoor, maar ik vind het gewoon kunnen *vaag* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |