![]() |
hoe lang duurt sex??
hallo
als ik hier lees dat jullie (gemiddeld) 3 a 4 keer sex ehbebn denk ik, hoe lang duurt dan bij jullie.. ik zie mun vriend iedere dag maar wij hebben echt geen tijd om om de dag sex te hebben.. bedankt doei :confused: |
Hmm dat verschilt :)
Soms een uurtje, soms wel 4 :p |
Met voorspel en alles, een uur of zo.. ik hou het eigenlijk nooit zo bij... soms, als we snel willen zijn, een half uur...
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
meestal zo rond een half uurtje
|
m''n record is 8 uur :) maar meestal tussen 1 en 3 uur, tenzij er haast bij is :P
|
Citaat:
Nee, natuurlijk zijn we ook niet 4 uur bezig met 'het', maar voorspel enzo meegerekend :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Soms een uur, liever veel langer. 6,5 uur is mn langste keer tot nu toe geweest, maar als t aan mij ligt wordt de volgende keer nog veel langer dan dat.
*'I'he Prophet, die overal de tijd voor neemt* |
:(
mijn vriend en ik proberen het altijd lang vol te houden, lang voorspel etc.. een uur voor ons is echt het record, normaal zitten wel op... 25 minuten oid... heel snel dus... wat kunnen we daaraan doen?! |
Wat is de reden dat jullie niet door kunnen gaan?
|
Citaat:
Ik zit er niet heeel erg mee, vind het alleen jammer... |
Jeetje, wat lang allemaal!! Ik wil ook uren!! Maarja...:(
|
Uh.... Hoelang duurt sex :eek:
Nou als het moet he 10 min ;) Maja 3 a 4 uur hou je het ook wel uit :p |
Citaat:
|
Citaat:
Of discriminiren ...;) Maare,,, Liever 3 a 4 uur aan me eigen lul trekken dan aan die van een ander (K) |
Citaat:
|
hmz dat doet er niet echt toe eigenlijk vind ik
je kan allebei hardstikke tevreden zijn na een half uur en je kan allebei hardstikke tevreden zijn na uren ik zelf heb eigenlijk geen idee lang genoeg iig :D |
Citaat:
|
O ennem, soms hebben we niet veel tijd en is het in een half uurtje klaar, soms duurt het 2 uur (meer tijd hebben we meestal niet :(), maar gemiddeld denk ik een uurtje, voorspel meegerekend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |