![]() |
wel vingeren en zo maar niet trui of t-shirt uit??
is misschie een raare vraag
maar is da normaal onder die trui cg t-shirt zit echt niets meer van haar waar ik nog niet aan gezeten heb of gezien heb(bij haar) maar toch wil ze em nie uit doen en dan heeft ze ook bijna al tijd van die hoge coltruien waardoor ik als ik er in de hals wil zoenen alleen een hap stof krijg vingeren en aan der borsten zitten mag wel (sex nog niet maar zo lang hebbe we het nou ook weer nie) |
denk dat ze zich ergens voor schaamt, nogal moeilijk te bedenken waarvoor eigenlijk....ze wil wel haar slipje uitdoen maar niet haar trui? http://forum.scholieren.com/confused.gif
Ik zou het haar een keertje vragen, maar niet op de manier dat je het per se wil, maar gewoon onwijs lief vragen. xxx Alicia |
ik denk dat ze zich voor iets schaamt..
misschien iets aan haar borsten ofzo.. ik zou het gewoon es aan haar vragen.. |
bij mij duurde het ook een hele tijd (lees: heeeel lang, een maand of acht of zo) eer ik iets durfde uit te doen, terwijl hij me wel al gevingerd had
ik vind het gewoon niet prettig als er iemand naar je staart (waarschijnlijk is ze nogal onzeker over haar lichaam, of denkt ze dat je haa rniet mooi gaat vinden, daarom moet er nog niks mis zijn met haar!) |
nee haar borsten zijn echt wel ok in orde heb ze al wel gezien (en meer) en da slipje uit weeknie heb ik niet geprobeert tot nou toe doe ik alleen de broek los en ga ik met me hand in der slipje tekeer:-)
|
ik denk dat ze iets wil verbergen, of verlegen is of iets anders, heb het er gewoon over.
|
Heeft ze het niet gewoon koud? Als de verwarming te laag staat lijkt me dat een mogelijkheid... http://forum.scholieren.com/tongue.gif
|
*lacht in zijn vuistje*
|
misschien heeft ze borsthaar ofzo.... is niet errug BTW, maar misschien schaamt ze zich ervoor
Ik ken wel meisjes die er last van hebben greetz |
Citaat:
|
vraag aan haar of ze alleen haar trui uit wil doen, en dan een shirtje aanhoud. Je weet nooit precies wáárom ze eht niet wil. Dus heel langzaam aan opbouwe lijkt mij t beste, of echt een keer met haar praten
Chanel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |