![]() |
Welke lokale band(je)s support jij?
Ik support bijv Henceforth (amsterdams hardcore bandje) en nog wat andere bands van vrienden
hoe heten de lokale bands die jullie supporten en wat voor muziek maken ze, hoe serieus zijn ze, etc. ? |
Xenobia, prog-metal/rock bandje uit zoetermeer - muzikaal erg goed! Zijn wel redelijk serieus geloof ik. De drummer speelt ook nog in tig andere bands o.a. in BaggaBownz en Maxville. Heb de site voor ze gemaakt btw :)
En Smogus volg ik al zo'n 1,5 jaar; ze zijn een beetje standaard numetal, volgens mij worden ze ook 'n beetje arrogant en de teksten slaan nergens op, maar ze zijn live lekker energiek en strak :) |
ik ben niet zo'n groupie type ;)
|
Defeat [hardcoreband uit Apeldoorn]
Inborn Affection [metalcore uit gehuchten hire in de buurt] Monolith [noise numetal :p uit Gendringen ;)] |
undeclinable :D
whahaaaa... duke town's eigenste trots :) |
geen
|
Citaat:
Ze hebben laatst een demo-cd opgenomen, en ze zijn altijd op zoek naar nieuwe optredens. Ze hebben tot nu toe al een aantal keer opgetreden, waaronder een keer in het voorpgrogramma van Neuk. Ze blijven aan de lopende band nieuwe nummers schrijven, en die worden ook steeds beter. :) askforbob.tk (waar ook 2 mp3'tjes staan ;):)) |
Citaat:
wanneer spelen ze weer? |
Citaat:
CKC, Zoetermeer :) |
Xystus zijn vrienden die Power Metal maken... zijn momenteel met een album bezig, al erg serieus bezig... (y)
hieronder wat minder serieus :D http://www.xystus.nl/Images/Pictures...jpgs/Misc1.jpg |
|
geen.
|
Iron Head (heavymetalband uit Den Haag)
Horned (death/trash band uit Den Haag) Rosie (band in ac/dc style, maar met eigen nummers, ook uit Den Haag) |
Myth! is un bandje uit heemskerk
en PITFALL!!!!! die komme uit heerhugowaard city en ze benne choetchoet |
Maybee, geweldig (poppy) punkrockbandje van een vriend van me. Echt, als die beginnen met optreden zal ik er zijn, altijd. Die staan volgend jaar in Undeclinable's voorprogramma.
|
Mijn eigen band :D
www.playroll.cjb.net http://home.wanadoo.nl/kbilderbeek/fotos/DSC01486.JPG :D dit ben ik :D |
Citaat:
En Her Enchantment, die daar ook was, heeft nu ook in eens een album uitgebracht.. Ik ga maar eens beginnen met handtekeningen vragen aan alle onbekende bandjes die ik live zie :| Ehm, wat support ik.. Oe, ja. BukHeD! www.bukhed.com :) is een vriendenbandje wat een kruizing tussen trash en nu-metal maakt.. Ik weet ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar dit blijft de beste beschrijving. :| |
hmm niet echt lokaal maar elke keer als the apers in de buurt zijn ga ik er heen :)
|
type of girl...
is wel klein btje bekend maar niet zo erg... is op dit forum duidelijk te merken link naar TOG topic |
[QUOTE]blacky schreef:
Iron Head (heavymetalband uit Den Haag) Horned (death/trash band uit Den Haag) Rosie (band in ac/dc style, maar met eigen nummers, ook uit Den Haag) [/QUOTE geen border-line?? boehoehoe ik support verder aberration. lianan shee en willow |
Disconsolate ook al vind ik de muziek niet alles, het blijven Flaters :)
http://www.lightman.info/disconsolate/pics/foto06.jpg |
Black Forest en Via.
|
Pharmacon natuurlijk :eek:
Ephemeral Intoxication (heb ze alleen nog nooit live gezien, zal wel komen door het feit, dat ze maar 1 optreden hebben gehad...) Pre-Mortem |
|
The Palooka's :) = een ska-band uit Bergen op Zoom. Echt heel geniaal (y) [ hun website ]
|
Oew, en euhw.. Victim ook :) = een grungeband, ook uit Bergen op Zoom... [ hun website ]
En sinds ik ze live had gezien in Ossendrecht ben ik ook wel een btje fan geworden van the barnhouse effect.. = hardcore band dacht ik :o alleen ik weet niet wat hun website is :s |
Ja, idd ook Victim en The Palooka's (y) (zie wallflower's posts).
En Skidmark off course, ik heb van Raymond (zanger) nog 'n broodje gezond gehad 's nachts :cool: en 't is gewoon 'n goede band :) Oh en gister in het voorprogramma van Brainpower zaten 3 rappers van hier en die waren ook goed (y) maar dat was niet echt 'n band :o (damn, wat draaiden ze gister btw lekkere hiphop :eek: :)) |
anubiz een btje
'k koop de cd en ga naar optredens (y) |
Citaat:
ik support dropout een beetje.. en de hardheid natuurlijk (y) :p |
jaaa ik support gronic noise is numetal band geweldig coolle muziek echt heel mooi vergelijkbaar met amen (niet heilige muziek voor degene die ze niet kenneN)
|
Citaat:
Wauw die gozer was knap btw :) |
Cassady [Chick-poppunk - Groningen]
Sacred Life [Christelijke Poppunk - Hattem] Prednisons [Punk 'n Roll - Assen] Anti-Soma [Politieke punkrock - Hoogeveen] Corvus [Crossover metal - Groningen] Playroll [Poppunk] ;) |
[promogirl]
Oil natuurlijk ;) komen uit r'dam + a'dam, zijn al best wel lang bezig, al best bekend ook. Positieve cd recensies in de Aardschok, Fret, Oor, live xs... Getroured met/voorporgramma van o.a. Therapy?, The int. noise conspiracy, JR Ewing, Pretty Girls make graves, Danko Jones, Deluge, Face Tomorrow, Rollins Band, 59 times the pain,The locust, Hot Water Music, Uppercut e.v.a. touren ook veel door europa. [/promogirl] |
Citaat:
En die komt dan gewoon hier vandaan :eek: :p http://www.boomspeed.com/i_am_hated/charles.jpg ^ Charles (spreek uit; Sjarrul ofzo :p :o) ^ |
*V-male.....Rockbandje...zeer serieus, 1e singel uitgebracht: Me's not nice (overal verkrijgbaar in de grote platenwinkelzz of te bestelleh)
*Insane...rockcoverband....ook zeer leuk |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
uhm...
uit wijchen: Defind, uhm grungeachtig numetal bandje ofzow... Wel redelijk serieus, nog niet echt grotere optredens ofzow... site weet birthmark vast wel.... uit nijmegen: Disme, punkerig bandje... heel leuk live, boel leuke liedjes... www.disme.net uit Uden en omgeving: Sandwedged, punkerig bandje, heel leuk, nog niet zo heel veel eigen nummers alleen :( lieve bassist/zanger :D www.sandwedged.cjb.net |
Grape...grunge/rock band met stem die lijkt op die van de zanger van pearl jam....heel koel bandje (y)
www.grape2rock.com |
Ik geen ;)
|
|
Last Crewsaders.. die maken hiphop en ze zijn zeer goed. Ow en Evenwicht (ook hiphop), die komen uit Limburg. Daar zit een vriend van mij in.
|
Citaat:
nee, we hebben niks lokaals dat echt goed is..mmh shaggable sluts misschien. daarom the apers maar :D |
Ik ben helemaal gek van Disabuse, een band die oorspronkelijk uit de buurt van Eibergen (ong. 20 km onder Enschede) komt. Het is al een 'oude' band van de jaren tachtig en was toen binnen de underground hardcore scene redelijk populair. Nadat de band een tijd op een laag pitje heeft gestaan, is het weer helemaal terug, met veel 'nieuwe' bandleden. Ze hebben een tijdje terug ook een paar clips gehad op TMF (bij Wet & Wild). Nouja, eigenlijk moet je ze wel een x gaan bekijken want ze komen vast ook wel 's een keer bij een geïnteresseerde in de buurt.
http://www.disabuse.net/images/M19.jpg http://www.disabuse.net/images/M_30.jpg 30.APR.2003 LOLLIEPOP - GROENLO OPEN AIR DISABUSE + (moet je eigenlijk wel komen :D, met After Forever en Green Lizard, wordt gezellig, duurt alleen nog een tijdje :rolleyes: ) 22.MRT.2003 PLATTE ZOAL - MAASTRICHT EUROPEAN HC - PARTY DISABUSE + 05.OCT.2002 METROPOOL - HENGELO DISABUSE + KUDRA MATA 04.OCT.2002 DE GLOPPE - LEEUWARDEN DISABUSE + ... |
Citaat:
heb je ze al eens gehoord? :) |
esky et squash
|
Citaat:
|
Skatonomen
De Hardheid Amsterdams Pokkeherrie Kollektief die laatste heb ik btw nooit horen spelen maar goed, die piepels ervan zijn koel. |
Citaat:
Kan ook aan het geweldige voorprogramma liggen hoor.... da was namelijk defeat |
de tonies.. gewoon leuk... www.detonies.com
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |