![]() |
rekenmachine ti-83
Mijn zusje heeft wat problemen met haar rekenmachine. Iemand uit haar klas wilde daar een spelletje opzetten, maar dat is niet goed gegaan.
Nu doet die rekenmachine het niet meer. Ik heb dit probleem ook gehad en ik had nog gerantie, dus heb ik die nog gewoon teruggestuurd. Heeft iemand dat ook gehad? Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Het volgende is al geprobeerd: - batterijen er uithalen en erin doen - een 'geheugen' batterij er uithalen en erin (hoelang moet deze eruit blijven voordat het geheugen gereset word?) TechXP |
op het 'reset' knoppie drukken werkt niet?
of is het een lullig grapje van iemand en staat het contrat op 0 ? anders weet ik het ook niet.. succes |
Citaat:
|
Mode - alpha - S ? :)
Als je dat doet reset het apparaat zich en moet je inderdaad het contrast weer wat omhoog doen... (2nd + pijltje omhoog). |
in de handleiding staan heel wat tips hierover, gewoon daar even in kijken... anders de memory batterij er een nacht uitlaten...
|
je moet de batterijen er uit halen, en de geheugen batterij,
op het moment dat je die er uit haalt is al je geheugen weg. dus niet je geheugen batterij er uit gooien en die andere er nog inlaaten! |
Wat is er aan de hand? Geen beeld, rare tekens er op. Of iets anders. Mail me maar op j.w.marcus@zonnet.nl j.w.marcus@zonnet.nl.
Als het ik het niet weet kan ik via andere er achter komen Jaap |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |