![]() |
seks in 't openbaar
hey allemaal!
mijn vriend en ik hebben de pech dat we bijna nooit bij mij of hem thuis seks kunnen hebben, omdat onze ouders dat niet toelaten. omdat we nooit kunnen wachten tot mijn of zijn ouders nog eens weg zijn, moeten we het dus altijd ergens anders doen. we hebben al echt de raarste plaatsjes geprobeerd, maar het is eigenlijk nooit zo leuk als in bed. het is natuurlijk wel leuk en spannend om het eens ergens anders te doen, maar meestal verlang ik toch naar een warm, zacht bed. we hebben nog altijd het ideale plaatsje niet gevonden. in de winter is het bv. altijd ijskoud, dus dan is het niet gezellig buiten en als het regent of er is veel volk in de buurt gaat het natuurlijk ook ni. waar hebben jullie zoal al seks gehad? of hebben jullie misschien nog een paar ideetje? |
motel, matras bij vrienden met eigen huis neerleggen, errr euh niet neuken?
|
slaapzak in een tent
strand |
huur een kamer @ een hotel voor een n8 (y)
|
dat probleem heb ik niet (heb elk weekend het huis voor mijzelf alleen) maar buitensex is wel :cool: *denkt aan parkje savonds laat*
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...reemde+plekken |
ik heb wel 's iemand op t strand geneukt, dat is trouwens schraal verlopen, ken je beter niet doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwembad hokjes.
|
Citaat:
's nachts tijdens een feestje tegen de gagaredeur van een vriendin (n) en diezelfde nacht op stenen trappetje...aaw :( |
Citaat:
Niet dat ik je weg wil hebben of beledigend wil zijn of zo, maar als ik 38 was denk ik dat ik wel andere dingen zou doen? Waarom bezoek je dan nog steeds een scholieren forum? |
waarom niet, lache tog, mee praten over de eerste keer neuke enzo terwijl je 't zelf allang achter de rug heb, wat is daar mis mee
|
Citaat:
|
ik vergeef het je
|
'k snap het niet :confused:
in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=229587 vertel je dat jullie het soms wel 4 keer per nacht doen, als je bleef slapen.. dus als jou ouders of zijn ouders niet willen dat jullie seks hebben, waarom mogen jullie dan wel samen slapen? |
Citaat:
|
Citaat:
-Zwembad -Parkeerplaats (in en op de auto :o) -En ik ben gevingerd in zo'n 'filmkijkhokje' van het sexmuseum in Amsterdam En ik wil het nog op zooooveel andere plekken doen... (Denk aan: wc in een restaurant, lift, bushokje, pashokje, trein, wei...Buitenseks roelt!!:D) |
Citaat:
|
2 topics van over het11de,,
Kan je nagaanhoe sommige gefocusd zijn op post :o |
wel gedaan
vin het alleen helemaal niks je moet zo opletten op de buitenwereld enzo en ik voel me toch niet helemaal op me gemak of er moet echt HELEMAAL niemand te bekennen zijn maar geef mij toch maar in huis (vreemde plekken genoeg in huis trouwens:D) |
Citaat:
Ik wil hier tevens een compliment maken aan Koen en al diegenen die mijn aanwezigheid hier als positief ervaren. Het zegt namelijk iets over de mentaliteit hier op het forum, want het betekent dat de tolerantie hier erg groot is, en dat is waar het volgens mij op dit forum om draait, vandaar dus mijn hartelijke complimenten hiervoor. |
Ok, ik snap het. Als jij mensen gewoon wilt helpen dan stel ik jou aanwezigheid ook op prijs :).
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh maareh ontopic.. ik ben gek op mijn eigen bed; twee matrassen, twee zachte kussens en een met veren gestuffte dekbed.. maarja omkleedhokjes van het zwembad doen het ook prima.. etc :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |