![]() |
[WMP] Problemen... Help!
Ik gebruikte voor mijn mp3's altijd Windows Media Player 7.1. Maar pas geleden heb ik mijn mp3's verplaatst en daarom moest ik ook heel die 'library' verwijderen en opnieuw alle mp3tjes d'r inzetten.
Sindsdien doet ie nog al 'raar'. Nadat ik alles verwijderd had, bleven 5 album titels gewoon in de lijst links staan, terwijl er niks in zat (en verwijderen lukte niet). Ik heb al m'n mp3tjes weer toegevoegd en ontdekte dat ik alle details kwijt was (naam artiest, naam nummer, naam album enz.). Ik wilde dat weer allemaal goed zetten, maar raakte heel veel ineens nummers kwijt: die stonden opeens niet meer in de library, hoewel ik ze wel had toegevoegd. Uiteindelijk heb ik maar heel WMP verwijderd en hem opnieuw gedownload en geïnstalleerd, maar ik hou de zelfde problemen. Ook staan m'n mp3tjes nog gewoon in de library... ik hoefde dus helemaal niks toe te voegen, alles zat er nog in! :confused: Iemand enig idee wat ik nou kan doen? Een andere player gebruiken wil ik niet, want ik vind het hier juist handig dat je kan sorteren op zowel artiest als op album. Of is d'r iets vergelijkends ergens te downloaden? |
er is een gratis update voor wmp, daarin zit een programma om je media lib. te updaten enzo. mischien is dat wat... staat denk ik wel op windows update
|
uhm... waar kan ik dat dan precies vinden?
|
http://windowsupdate.microsoft.com/ dacht ik
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |