![]() |
Cynisch
Hoi allemaal,
Ik vraag me nu al 2 weken af, hoe cynisch ik wel niet ben. Over de liefde bedoel ik dan. Het viel me tegen dat ik tot de conclusie kwam, dat ik al zes maanden zo bezig ben. Ik leef eigelijk in een illusie van liefde en dat soort dingen. Nu weet ik ook dat ik pas 14 ben. Maar ik ben verliefd (geweest) en daar is geen twijfel over mogelijk. Ik vraag me nu dus af, hoe het zover had kunnen komen en waarom mensen cynisch kunnen worden over zo iets moois als liefde. Jullie? |
Misschien omdat iets fout liep toen je verliefd was, teleurgesteld ofzo..
Ikzelf ben er ook best cynisch over eigenlijk, maarja dat komt door mijn o zo mooi verleden. |
Doen ze om zichzelf te beschermen tegen de pijn...
Ik ben niet cynisch, ik ben altijd realistisch wat liefde betreft (althans dat denk ik)... |
Citaat:
Waarom dat mensen cynisch zijn over liefde??? Omdat ze het misschien niet geloven dat dat hun overkomt, een vorm van beduustheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou geloof eraan... Ik BEN verliefd. Ik ken die jongen langer dan iedereen anders en hij is altijd mijn beste vriend geweest. Ik weet niet wat jij hier onder verliefdheid verstaat. Maar geloof me dat was meer dan "iemand wel zien zitten".... |
Citaat:
En je hebt gelijk, je kan heel veel voelen voor iemand op je 14e, had ik ook, voor mijn beste vriend, nog nooit zoveel voor iemand gevoelt, en zo verliefd geweest, nu ken ik meer, en weet ik dat het minder voorstelde dat wat ik nu ken, maar dat maakt het gevoel niet minder :) |
join the club... :D
och cynisme, sarcasme, volgens mij is het gewoon goed voor het algemeen welzijn van lichaam en vooral geest. gespaard blijven van de pijn, van het domme en belachelijke dromen dat gepaard gaat met hevige verliefdheid, van denken dat het bij jou toch ook ooit moet lukken... daar doe ik niet meer aan mee!! |
Citaat:
Overigens spreken de feiten dat je hem al lang kent en hem ook goed kent zeer in je voordeel, mochten er mensen twijfels hebben over je verliefdheid... buiten jezelf om dan :s... volgende keer niet meer ontkennen he schat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |