![]() |
Geaardheid
Vast een saai en veel voorkomend onderwerp?
Maar toch even wat is jullie sexuele geaardheid... Tenzij jullie je er niet over uit willen laten, ben ik benieuwd of de meesten al hebben ontdekt wat dat is. Ik blijf heel retro, bij het hetero zijn. |
hetero
|
ik ben zo hetero als maar kan, als ik een mannelul zie of iets wat daarmee te maken heb krijg ik zo'n slappe lul als maar kan, moet r niet aandenke om een man in z'n reet te neuken, begraaf mij maar onder lekkere rijpe dames
|
Hetero.
|
bi
|
Citaat:
|
froukje, ik zou jou wel 's flink willen neuken, ik ben 16 en dan neuke met een wijf van 20, lijkt me geil, waar woon je en wanneer kan ik komen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat hoeft ook niet, alleen raggen is voldoende
|
Citaat:
|
hetero
|
Citaat:
Enne... wie is hier denne Belg? |
<on topic>
Ben hetero <on topic> |
je pappa nou goed, en met iedereen bedoelde ik manne, je begint zwaar irritant te worden
|
Citaat:
|
waar zou ik me onderuit wille lullen? en je kan wel praten maar ga niet de hele tijd vragen, oja? ja, meen je dat nou? ja...
|
homo.... (and proud of it) :P
*joepie! ik ben de 1e* :) |
Citaat:
Dat was inderdaad niet zo netjes. Respect voor elkaar a.u.b. |
sander, ik zeg wat ik wil, dus wees maar stil, respect in je aars
|
Citaat:
Krijg je nu een slappe van jezelf? |
bi
|
ja, anders had ik ook geen vriendin nodig ;)
|
Citaat:
|
ik denk hetero...weet het niet
vraag het me over een maand maar nog een keer:D |
homosexueel
|
hetero ff tussen haakjes ik moes wel lachen om dat verhaal van die manneke pis sjonge :D
|
Pedofiel (jongens)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben overigens 100% bi. |
Citaat:
Zo beter? |
Wanneer kwam je erachter dat je zo was? Want dat lijkt me veel moeilijker dan een coming-out als homo zijnde...
Je hebt dan een heel negatief imago in de maatschappij en wordt vaak gezien als een potentieel gevaar... en misschien ben je dat ook.... Wat vindt je zelf? Het lijkt mij een hele moeilijke situatie en ik ben blij dat ik daar niet inzit.. ik val "gewoon" op jongens van mijn eigen leeftijd zeg maar.. zo tussen de 16 en de 26 ofzo.. Vindt je het ook niet moeilijk dat je dan nooit een "normale" relatie zult hebben? Een vriend/vriendin waarmee je samen oud kan worden en het leven kan delen? |
Hetero.
|
Hetero
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
M'n antwoord is dus: nee, niet meer of minder dan iemand anders. Citaat:
|
Ik ben dus volledig homo ,,, :rolleyes: ,,,
Ik hou er dus egt van om een lekkere gozer met een snor enzo Eens hard op ze bek te pakken :o En dan ook nog nog eens die harige kont neuken mmmm MENSEN DENK NA |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me leuk om BI te zijn :) van alles wat maja
ik = hetero |
Hetero, maar ben wel nieuwsgierig naar sex met een meisje... Ben alleen nog nooit verliefd geworden op een meisje dus ik kan denk ik niet bi zijn.
|
Citaat:
|
Ik ben zelf heterosexueel.
|
Bi...klinkt wel 'raar' om het van mezelf te zeggen, maar t is toch echt zo :)
|
BI *valt op dat de meeste mensen die bi zijn meisjes zijn*
nog nooit verliefd gewees op meisje maar me zeker wel aabgetrokken gevold tot een ... en heb der ook klein beetjuh ervaring mee ..... *hoopt dat sus niet leest* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hetero.
en grappig dat sommige mensen van 15 al zeker weten wat ze zijn.... terwijl je meestal op latere leeftijd pas achterkomt./ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |