Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Utrecht ook lekker bezig zeg... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=237997)

de ballonnenman 03-10-2002 21:55

Utrecht ook lekker bezig zeg...

Wedstrijd al na 10 minuten voor 38 minuten gestaakt. Zag er niet goed uit wat daar gebeurde en het zal ongetwijfeld gevolgen hebben:
-boete
-wedstrijd 200km van utrecht spelen
-2 jaar geen europees

Dat laatste staat op teletekst, maar daar zullen we maar niet van uit gaan.

Legia leidt trouwes met 1-3 !

jdiezrequejo 04-10-2002 07:05

gewoon een schnade voor het Nederlands voetbal. Waarom gebeurt het hier?

Komt het ook weleens in het buitenland voor vraag ik mij af...

Kijkt naar Engeland, spelen ze zonder die hekken en zitte ze op een meter afstand! Waarom lukt ons dat nou niet.. :(

ik vind het echt schandalig. Jammer dat het zo alllemaal moet lopen met sommige supporters, want niet iedereen doet hier aanmee

AirRaid 04-10-2002 08:00

laten we wel ff niet vergeten dat de polen gister begonnen
zei gooiden als eerste vuurwerk in het utrecht vak
oke de reactie wat de utrecht supporters vertoonden is zeker niet goed, en ben het het er mee eens dat het nooit meer mag gebeuren

vind het echt kut voor utrecht, door een stelletje bosmongolen krijgt de club een dikke boete en dan hoogstwaarschijnlijk ook nog eens uitsluiting van europees voetbal voor 2 jaar

wanneer kweken sommige mensen noe eens wat verstand, kappen met dat zielige hooligan gedrag, als je niet komt om je club te steunen blijf dan thuis

AirRaid 04-10-2002 08:03

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

Kijkt naar Engeland, spelen ze zonder die hekken en zitte ze op een meter afstand! Waarom lukt ons dat nou niet.. :(

ja maar laten we niet vergeten dat in engeland enkele jaren gelden verschrikkelijke rampoen zijn gebuerd in voetbalstadions
(branden, mensen doodgedrukt tegen hekken)
en sinds die tijd is het ook rustiger daar

volgens mij moet zo iets ook eerst hier gebeuren eer de mensen gaan nadenken over wat ze doen, bij voetbalwedstrijden

vreselijke fout 04-10-2002 09:46

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

In Engeland komt om de haverklap een supporter op het veld maar dat word nooit uitgezonden door de Engelse pers. Heb je die supporter niet gezien tijdens Birmingham-Aston Villa?

Maar dit is natuurlijk niet goed te praten. Maar hoe had jij gereageerd als je vak vol word geschoten met vuurwerk?

jdiezrequejo 04-10-2002 11:11

Citaat:

vreselijke fout schreef:
In Engeland komt om de haverklap een supporter op het veld maar dat word nooit uitgezonden door de Engelse pers. Heb je die supporter niet gezien tijdens Birmingham-Aston Villa?

Maar dit is natuurlijk niet goed te praten. Maar hoe had jij gereageerd als je vak vol word geschoten met vuurwerk?

Wow wel een hele supporter :eek:

Kom op, hier komen ze met hele vakken het veld op, wat gewoon triest is

Baron Sengir 04-10-2002 11:32

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
Wow wel een hele supporter :eek:

Kom op, hier komen ze met hele vakken het veld op, wat gewoon triest is

Ze komen met hele vakken het veld op omdat het hele vak wordt beschoten met vuurwerk...Als jij daar zat zou je zeker rustig blijven zitten :rolleyes:

jdiezrequejo 04-10-2002 12:01

Citaat:

Baron Sengir schreef:
Ze komen met hele vakken het veld op omdat het hele vak wordt beschoten met vuurwerk...Als jij daar zat zou je zeker rustig blijven zitten :rolleyes:
Aan de ander kant van het vak lopen, maar zeer zeker het veld niet op!

daaronder kan je ook lopen, of je gaat terug naar binnen, achter de tribunes. Veld op lopen is dan ook helemaal niet nodig

Baron Sengir 04-10-2002 12:16

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

daaronder kan je ook lopen, of je gaat terug naar binnen, achter de tribunes. Veld op lopen is dan ook helemaal niet nodig

Ok, dan kan jij jezelf beter beheersen dan ik iig...

AirRaid 04-10-2002 13:33

zover ik gehoord en gelezen heb zijn die van zuid alleen wraak gaan nemen voor die vuurpijl en dus niet gevlucht ervoor

de ballonnenman 04-10-2002 13:59

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
gewoon een schnade voor het Nederlands voetbal. Waarom gebeurt het hier?

ik vind het echt schandalig. Jammer dat het zo alllemaal moet lopen met sommige supporters, want niet iedereen doet hier aanmee

Volgens mij zijn er in Engeland ook nog veel rellen, alleen komt dat dan niet meer in het nieuws. (weet ik niet zeker, maar had die verhalen gelezen)

diamondvoodoo 04-10-2002 15:21

in engeland heb je heus wel rellen, denk aan documentaire 'hooligans'
Maarja NL kan er ook aardig wat van..tis jammer maar kan best de frustratie begrijpen maar heb zeker geen medelijden met utrecht

Gonzo 04-10-2002 16:06

In Engeland onderdrukt de pers alle negatieve berichten. Er gebeurt nog volop genoeg dingen in de Engelse hooligansscene. Alleen is het nu net als in Nederland, België & Duitsland naar de buitenkant verschoven. M.a.w. het probleem is naar buiten verhuist.

Over Utrecht kan ik alleen maar zeggen dat het een goede actie was. Ik zou zelf ook over de rooie zijn gegaan als een stelletje Polen vuurpijlen op me zouden richten.

Iedereen ziet nu weer die beelden van opgefokte supporters van Utrecht en de zgn hooligans zijn weer het zwarte schaap. En dat terwijl in mijn ogen de veiligheidsdiensten van en rond de FC Utrecht hebben gefaald. Want als je dit vuurwerk had geweerd in het stadion, dan was de sfeer minder opgefokt geweest.

Jammer dat zo'n mooie club als Utrecht een straf krijgt van de UEFA.

Firebolt 05-10-2002 20:05

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

de beste stuurlui staan aan wal :rolleyes:

AGH 06-10-2002 17:10

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

O nee? En wat is er dit jaar nog gebeurd tijdens Watford - Luton Town? Leek mij iets ruiger dan wat Utrecht heeft laten zien.
Bovendien kent Engeland een hele andere aanpak, die het vandalisme in ieder geval niet zal reduceren.

In andere landen gaat het er ook nog heftig aan toe. Met name de Balkanlanden natuurlijk en hoewel er een flink aantal Hagenezen in het vak van Legia Warschau zat zijn die Polen ook geen lieverdjes.

Uiteraard verdient Utrecht een straf, dat is de taak van de UEFA om dat ook te doen. En dan ook écht de club, want is vuurwerk in de Nederlandse stadions niet verboden?

YeahYeahYeah! 06-10-2002 17:19

Ja maar dat komt volgens mij gewoon omdat ze de wissels moeten omwisselen en om de spits die steeds handstanden maakt tegen de doelpaal.

AGH 06-10-2002 20:37

en door mensen die hard gaan
heel raar

hardgaanderskauwgom gehad?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.