Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Hoe erg vinden meisjes baardgroei (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=238009)

Sweetboy1819 03-10-2002 22:11

Hoe erg vinden meisjes baardgroei

Ik heb toch best een probleem,
ik heb best veel last van baardgroei,
ik scheer me elke ochtend,dan is het wel redelijk glas overal,maar
wel blijf je het zien= stoppeltjes (donker haar op lichte huid zie je nogal goed),
en savonds is het alweer behoorlijk toegenomen
en de ochtend erna moet het er wel weer af
en ik weet wel dat het mannelijk is
maar ik merk toch aan meiden dat ze het toch niet heel erg mooi vinden,

Wat vinden meiden ervan een jongen met baardgroei,

en zo mogelijk,is er iets tegen te doen,tegen overbeharing,
ik vind haar zowieso lelijk, krijg nu ook borsthaar en ik vind het verschrikkelijk lelijk,is er iets om tegen te doen?

Bij voorbaat dank

MegaManX 03-10-2002 23:30

ik ben 21 en ik heb vrij ongelijke baardgroei..zal wel iets later meer bijkomen..maar ik denk dat het erfelijk is bepaald

borsthaar scheer ik zelf ook weg :D

Sweetboy1819 04-10-2002 07:48

dat is lelijk scheren,

Sweetboy1819 04-10-2002 08:41

dan zou ik jou maar eens moeten ontmoeten :)

Roos 04-10-2002 16:19

Beetje is niet erg hoor, zolang je maar geen echte haren ziet. Daar hou ik echt net van. Beetje stoppels is oke

Milk 04-10-2002 16:55

zo'n baard als Brad Pitt had is wel heel geil hoor.

:rolleyes:

Quiana 04-10-2002 16:57

Hm, een klein sikje kan wel heel oke staan,
maar echt van dat haar eruit; BAH :o
En borsthaar, mja, vind het soms stoer staan,
maar heb liever een kale :)

Rabbi Daniel 04-10-2002 19:22

Denk dat dit meer op L&R of Lifestyle past dan op L&G...

Andijvie 04-10-2002 19:45

van die stoppeltjes vind ik juist mooi... schuurt wel een beetje, maar dat vind ik... opwindend wel :)

utopian me 04-10-2002 19:55

Citaat:

Sweetboy1819 schreef:
, krijg nu ook borsthaar en ik vind het verschrikkelijk lelijk,is er iets om tegen te doen?

Bij voorbaat dank

ik weet dat m'n broer haar op z'n buik wel eens harst. doet ff pijn, maar dan ben je er ook vanaf en blijft het een paar weken weg en geen stoppeltjes (niet bij je baardgroei proberen ;))

Iduna 04-10-2002 21:37

Als je je gewoon elke ochtend scheert (zoals je zelf al zegt), heb ik er geen problemen mee, maar eigenlijk vind ik stoppels wel sexy... :) (Andijvie vindt dat ook! :)). Ik vind t alleen niet mooi, als je een baard gaat kweken, sikje ok, maar een hele baard... nee...
Borsthaar? soms ook heel stoer, maar t kan ook wel weer teveel zijn... als je dr mee zit, kun je t harsen,waxen of van die dingen, als je niet wilt scheren...

Wolf Hood 04-10-2002 23:02

Baardje als Bin Laden??? :rolleyes:

Severus 04-10-2002 23:09

Ik vind baardgroei juist sexy (een drie-dagen-baardje dan)! :D (y) :cool:

Baarden à la Brad Pitt en Bin Laden zijn uit den boze! (n)

Ripper

nare man 05-10-2002 00:38

Citaat:

Milk schreef:
zo'n baard als Brad Pitt had is wel heel geil hoor. (hoop witregels) :rolleyes:
Weet je wat jij en je opmerkingen zijn?

Uitgemolken.

Arenda 05-10-2002 04:34

Voelt niet lekker als de jongen met wie je zoent stoppels heeft. :( doet auw.
Verder, als je redelijke groei hebt staat het soms best wel :) sikje, wel gaaf. :) niet als je hier en daar een haar hebt... lijkt zo puberaal, :P

DiSiLLUSiON 05-10-2002 09:36

Ik weet iig dat veel meiden een sik niet mooi vinden :)

Ik zit erover te denken een sik te laten staan..met zo'n mexicaans stukje onder je onderlip ook :P

Balance 05-10-2002 11:51

Citaat:

*Juliah* schreef:
Als je je gewoon elke ochtend scheert (zoals je zelf al zegt), heb ik er geen problemen mee, maar eigenlijk vind ik stoppels wel sexy... :) (Andijvie vindt dat ook! :)). Ik vind t alleen niet mooi, als je een baard gaat kweken, sikje ok, maar een hele baard... nee...
mee eens

Milk 05-10-2002 17:33

Citaat:

nare man schreef:
Weet je wat jij en je opmerkingen zijn?

Uitgemolken.

boeiend

Evito 05-10-2002 17:50

Citaat:

Milk schreef:
boeiend

Je bent wel erg ongeïnteresseerd,
coberco-complex heet zoiets! :D

Rabbi Daniel 05-10-2002 17:50

Citaat:

sweetsterretje schreef:
Voelt niet lekker als de jongen met wie je zoent stoppels heeft. :( doet auw.
Verder, als je redelijke groei hebt staat het soms best wel :) sikje, wel gaaf. :) niet als je hier en daar een haar hebt... lijkt zo puberaal, :P

Gefeliciteerd! :)

Milk 05-10-2002 17:53

Citaat:

Evito schreef:
Je bent wel erg ongeïnteresseerd,
coberco-complex heet zoiets! :D

sjah, das minder erg dan uitgemolken zijn eh :rolleyes:

pruubzzz 06-10-2002 14:40

haar is sexy!!

(ok ok, ik heb m'n grenzen)

YeahYeahYeah! 06-10-2002 17:22

Ik vind het mooi, een teken van pure mannelijkheid ;)

Mortischa 06-10-2002 18:01

Citaat:

Andijvie schreef:
van die stoppeltjes vind ik juist mooi... schuurt wel een beetje, maar dat vind ik... opwindend wel :)

dat is juist naar...

maar ff reactie op de topic opener:

ik vind t zelf eigenlijk niet echt mooi, maar dat verschilt eige
nlijk per persoon, bij sommige vind ik sikje of dergelijk wel mooi maar meestal niet. Mja wij zitten eigenlijk ook wel met een gelijksoortig probleem alleen wij moeten t niet iedere dag ;)

Milk 06-10-2002 19:06

Citaat:

Mortischa schreef:
Mja wij zitten eigenlijk ook wel met een gelijksoortig probleem alleen wij moeten t niet iedere dag ;)
ja maar als wij het laten staan krijgen we toch meer klachten dan als mannen het laten staan he..

nogmaals 07-10-2002 15:47

wat maakt een baard nou uit
leuk toch :)

lake bodom 07-10-2002 19:30

me vriend heeft dat ook... maar hij is ook best bruin, dus staat wel cool bij hem..
hij heeft niet echt borsthaar, ookal zegt ie van wel (kijk ik heb borsthaar.. :) terwijl die zo miniscuul zijn) maar kvind borsthaar of stoppels niet zo lelijk dus

Evito 07-10-2002 20:27

Citaat:

Milk schreef:
ja maar als wij het laten staan krijgen we toch meer klachten dan als mannen het laten staan he..
En jou boeit dat wat anderen over jou denken?

Gothic 07-10-2002 21:03

Bij sommige mensen, vooral oudere knappe mannen (richting 30) vind ik het soms helemaal geweldig :o

snoopy 08-10-2002 07:22

ik vind baardstoppeltjes helemaal niet lelijk. Als het maar niet een echte baard wordt. Als m'n vriend baardstoppels zou hebben zou ik het wel vervelend vinden, bij zoenen krijgt je een hele ruwe kin etc... :)

)Vampje( 08-10-2002 14:26

Ik vind baardgroei niet lelijk. Een echte baard wel, maar wat stoppels van 1 of 2 dagen niet, dat is mannelijk.
Maakt me eigenlijk gewoon echt niks uit.

Boogie 08-10-2002 15:04

Mijn vriendin vind het irritant als ik me niet hebt geschoren, das pijnlijk ofzo...

ABgirl 08-10-2002 21:24

Citaat:

Gothic schreef:
Bij sommige mensen, vooral oudere knappe mannen (richting 30) vind ik het soms helemaal geweldig :o
Ja, klopt, dan staat het vaak best wel leuk.
Bij jongere mannen kan het ook best leuk staan hoor, als 't maar niet een paar haren zijn ofzo, 't moet wel egaal zijn. Maar 'k vind 't altijd wel mannelijk staan.

Wilmy 08-10-2002 21:43

Als je je gewoon elke dag scheert, is er niets aan de hand. Vindt het doodnormaal, bij mij thuis zijn ze allemaal giga-behaard, dus misschien scheelt dat. Ben het gewend.

Vindt het wel mannelijk staan eigenlijk!!! Bij zo'n raar glad huidje krijg ik de kriebels!!!!!!!!

Jadis 09-10-2002 19:18

SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY :cool: :D :cool: :D yeah baby

snap je 'm ;)

Rioto 09-10-2002 22:21

jesus ik heb nog totaaal geen baardgroei ...ik vin dat echt kut gewoon

Passenger 11-10-2002 11:52

ik heb lekker een sik :D EN bakkebaarden! HA!

)Vampje( 11-10-2002 14:20

En inderdaad; bij wat oudere mannen, zo tegen de 30, staan stoppels supersexy...

miekmuis 14-10-2002 16:27

Een echte baard vinnik vies... maar beetje stoppeltjes vind ik juist lief.

hallee 14-10-2002 20:24

weet je wat ik zo raar vind....in mijn omgeving willen alle gasten zonder baardgroei of met minder baardgroei even veel baardgroei als ik (en dat is behoorlijk veeeeeeeel) maar ik wil juist weinig tot geen baargroei

Ik heb even een vraagje....ik heb dan dus ook best wel heel erge baardgroei maar ik begin dat scheren met mach 3 onderhand wel een beetje heel erg k*t te vinden....ik zit erover na te denken om een electrisch appartaat te kopen......ik heb gehoort dat dit eigenlijk helemaal niet mooi scheert, jad dat dit gewoon een k*tresultaat levert...is dit waar bij mensen met veel baardgroei...gat het sneller?....voelt het minder geirriteerd aan (heb ik altijd bij natscheren...een half uurtje ofzo dat het echt kut voelt).

groetjes Sander

Mephisto 14-10-2002 21:24

Citaat:

hallee schreef:
ik zit erover na te denken om een electrisch appartaat te kopen
Electrisch scheerapparaat scheert goed alleen minder resultaat dan natscheren. Philips Coolskin geeft beste resultaat; mijn opa, die een soort van schuurpapier op z'n wangen heeft groeien, moest zich vroeger 2x daags scheren, maar met zo'n coolskin hoeft hij nog maar 1x per dag...

Citaat:

groetjes Sander

Jij woont toch niet toevallig in Poppel en je bent toch geen Litmanen-fan???

)Vampje( 15-10-2002 09:45

Citaat:

Mephisto schreef:
je bent toch geen Litmanen-fan???
Litmanen is schattig, hoezo? ;)

hallee 15-10-2002 11:16

Citaat:

Mephisto schreef:

Jij woont toch niet toevallig in Poppel en je bent toch geen Litmanen-fan???

wahahahaha.....Mephisto (aka anti-pim) blijft scherp en allert ;)

Mephisto 15-10-2002 17:27

Citaat:

hallee schreef:
wahahahaha.....Mephisto (aka anti-pim) blijft scherp en allert ;)
Je favoriete modder-eter van terdiscussie is watching you...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.