![]() |
Hoe erg vinden meisjes baardgroei
Ik heb toch best een probleem,
ik heb best veel last van baardgroei, ik scheer me elke ochtend,dan is het wel redelijk glas overal,maar wel blijf je het zien= stoppeltjes (donker haar op lichte huid zie je nogal goed), en savonds is het alweer behoorlijk toegenomen en de ochtend erna moet het er wel weer af en ik weet wel dat het mannelijk is maar ik merk toch aan meiden dat ze het toch niet heel erg mooi vinden, Wat vinden meiden ervan een jongen met baardgroei, en zo mogelijk,is er iets tegen te doen,tegen overbeharing, ik vind haar zowieso lelijk, krijg nu ook borsthaar en ik vind het verschrikkelijk lelijk,is er iets om tegen te doen? Bij voorbaat dank |
ik ben 21 en ik heb vrij ongelijke baardgroei..zal wel iets later meer bijkomen..maar ik denk dat het erfelijk is bepaald
borsthaar scheer ik zelf ook weg :D |
dat is lelijk scheren,
|
dan zou ik jou maar eens moeten ontmoeten :)
|
Beetje is niet erg hoor, zolang je maar geen echte haren ziet. Daar hou ik echt net van. Beetje stoppels is oke
|
zo'n baard als Brad Pitt had is wel heel geil hoor.
:rolleyes: |
Hm, een klein sikje kan wel heel oke staan,
maar echt van dat haar eruit; BAH :o En borsthaar, mja, vind het soms stoer staan, maar heb liever een kale :) |
Denk dat dit meer op L&R of Lifestyle past dan op L&G...
|
van die stoppeltjes vind ik juist mooi... schuurt wel een beetje, maar dat vind ik... opwindend wel :)
|
Citaat:
|
Als je je gewoon elke ochtend scheert (zoals je zelf al zegt), heb ik er geen problemen mee, maar eigenlijk vind ik stoppels wel sexy... :) (Andijvie vindt dat ook! :)). Ik vind t alleen niet mooi, als je een baard gaat kweken, sikje ok, maar een hele baard... nee...
Borsthaar? soms ook heel stoer, maar t kan ook wel weer teveel zijn... als je dr mee zit, kun je t harsen,waxen of van die dingen, als je niet wilt scheren... |
Baardje als Bin Laden??? :rolleyes:
|
Ik vind baardgroei juist sexy (een drie-dagen-baardje dan)! :D (y) :cool:
Baarden à la Brad Pitt en Bin Laden zijn uit den boze! (n) Ripper |
Citaat:
Uitgemolken. :rolleyes: |
Voelt niet lekker als de jongen met wie je zoent stoppels heeft. :( doet auw.
Verder, als je redelijke groei hebt staat het soms best wel :) sikje, wel gaaf. :) niet als je hier en daar een haar hebt... lijkt zo puberaal, :P |
Ik weet iig dat veel meiden een sik niet mooi vinden :)
Ik zit erover te denken een sik te laten staan..met zo'n mexicaans stukje onder je onderlip ook :P |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
coberco-complex heet zoiets! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
haar is sexy!!
(ok ok, ik heb m'n grenzen) |
Ik vind het mooi, een teken van pure mannelijkheid ;)
|
Citaat:
dat is juist naar... maar ff reactie op de topic opener: ik vind t zelf eigenlijk niet echt mooi, maar dat verschilt eige nlijk per persoon, bij sommige vind ik sikje of dergelijk wel mooi maar meestal niet. Mja wij zitten eigenlijk ook wel met een gelijksoortig probleem alleen wij moeten t niet iedere dag ;) |
Citaat:
|
wat maakt een baard nou uit
leuk toch :) |
me vriend heeft dat ook... maar hij is ook best bruin, dus staat wel cool bij hem..
hij heeft niet echt borsthaar, ookal zegt ie van wel (kijk ik heb borsthaar.. :) terwijl die zo miniscuul zijn) maar kvind borsthaar of stoppels niet zo lelijk dus |
Citaat:
|
Bij sommige mensen, vooral oudere knappe mannen (richting 30) vind ik het soms helemaal geweldig :o
|
ik vind baardstoppeltjes helemaal niet lelijk. Als het maar niet een echte baard wordt. Als m'n vriend baardstoppels zou hebben zou ik het wel vervelend vinden, bij zoenen krijgt je een hele ruwe kin etc... :)
|
Ik vind baardgroei niet lelijk. Een echte baard wel, maar wat stoppels van 1 of 2 dagen niet, dat is mannelijk.
Maakt me eigenlijk gewoon echt niks uit. |
Mijn vriendin vind het irritant als ik me niet hebt geschoren, das pijnlijk ofzo...
|
Citaat:
Bij jongere mannen kan het ook best leuk staan hoor, als 't maar niet een paar haren zijn ofzo, 't moet wel egaal zijn. Maar 'k vind 't altijd wel mannelijk staan. |
Als je je gewoon elke dag scheert, is er niets aan de hand. Vindt het doodnormaal, bij mij thuis zijn ze allemaal giga-behaard, dus misschien scheelt dat. Ben het gewend.
Vindt het wel mannelijk staan eigenlijk!!! Bij zo'n raar glad huidje krijg ik de kriebels!!!!!!!! |
SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY SEXY :cool: :D :cool: :D yeah baby
snap je 'm ;) |
jesus ik heb nog totaaal geen baardgroei ...ik vin dat echt kut gewoon
|
ik heb lekker een sik :D EN bakkebaarden! HA!
|
En inderdaad; bij wat oudere mannen, zo tegen de 30, staan stoppels supersexy...
|
Een echte baard vinnik vies... maar beetje stoppeltjes vind ik juist lief.
|
weet je wat ik zo raar vind....in mijn omgeving willen alle gasten zonder baardgroei of met minder baardgroei even veel baardgroei als ik (en dat is behoorlijk veeeeeeeel) maar ik wil juist weinig tot geen baargroei
Ik heb even een vraagje....ik heb dan dus ook best wel heel erge baardgroei maar ik begin dat scheren met mach 3 onderhand wel een beetje heel erg k*t te vinden....ik zit erover na te denken om een electrisch appartaat te kopen......ik heb gehoort dat dit eigenlijk helemaal niet mooi scheert, jad dat dit gewoon een k*tresultaat levert...is dit waar bij mensen met veel baardgroei...gat het sneller?....voelt het minder geirriteerd aan (heb ik altijd bij natscheren...een half uurtje ofzo dat het echt kut voelt). groetjes Sander |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |