![]() |
Elkaar plagen tijdens de sex
Wat vinden jullie daar nou van?
Ik vin t af en toe bes irrie.. Ik kan namelijk nie echt tegen kietelen, kriebelen, etc, en nou vind mn vriend het altijd leuk om me precies op mn "gevoelig plekje" te blijven masseren, waardoor ik zo ongeveer van de ene kant naar de andere kant van het bed vlieg :p Je vindt het niet leuk altijd, maar tis wel opwindend.. Hebben jullie dat ook wel ns? |
*is pestbeest*
ja dus :P |
tuurlijk!!! hartstikke gezellie! :) *denkt terug aan eergister*
Alleen kan mijn vriend mij beter pesten dan ik hem, ik ben namelijk veel gevoeliger. |
Yesssss tuurlijk plaag ik ... :rolleyes: ...
Nee ff seri ,, Ik plaag me vriendin genoeg ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Weet ze wel dat je op dit forum rondsjouwt en onvolwassen zit te doen? |
Het is leuk om je vriendin ermee te plagen... gewoon een beetje uitlokken...
maar als je het niet leuk vind.. zou ik er maar wat gaan zeggen tegen je vriend! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
naam van je ex roepen is ook leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe dit vidn ik wel leuk..(ook al heb ik nog niet ECHT sex met mn vriend, maar toch tijdens het zoenen enzo. Ik vind het gewoon een lekkker gevoel dat als ik mn vriend pest hoe hij dan reageerd.
Af en toe pest hij mij ook wel, maar meestal neem ik het dan weer over:) |
Ik heb een eigen techniek.
(Die ik helaas nog niet echt heb kunnen uittesten...) Die is gebaseerd op iets wat bij meiden heel makkelijk te bereiken is. ;) |
Citaat:
|
hahahaha ja ALTIJD last van!!!
Mijn vriend vind kietelen echt geweldig :S ik kan er niet tegen....ehm... hahahahj :D |
Citaat:
|
Citaat:
Valt daar helemaal niet onder! Ik bedoel iets anders. Maar goed, dat zet ik toch niet op het forum. :p Ga jij nou niet net als jessiej doen... :( |
Citaat:
|
plagen tijdens de sex hoort er naar mijn mening gewoon bij. dat maakt het nou juist spannend. plagend kietelen of bijten vindt zowel mijn vriend als ik leuk!! :D bovendien zorgt het ervoor dat we veel kunnen lachen...wat ik echt heele belangrijk vind!!
|
Citaat:
on topic: met hele koude blikjes cola spelen is ook leuk :D |
Citaat:
|
Wa? Voor straf op je pik zuigen?? :D
|
Citaat:
|
dat ej pik nix meer mag doen...:rolleyes:
|
muahhaha:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb dr ook wel een handje van om de ander te lope plage:p :o *is heus wel gemeen*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |