![]() |
dem, weet iemand wat het is ?
Ik vind dit echt heel stom klinken maar ik heb in me vagina echt iets raars. Ik weet niet wat het is maar het lijkt of het een blokkade is ofzo http://forum.scholieren.com/smile.gif maar ik krijg der dus geenees een tampon in ofzo omdat dat er zit en dan kan ik het toch ook nooit met een jongen doen!? daar zit ik echt mee dus. Iemand nog goede raad ofzow??
|
Meisjes hebben sowieso een maagdenvlies dat de ingang kleiner maakt. Verder zitten er spieren omheen die, als je ze aanspant, de toegang flink kunnen versperren. Ik denk niet dat jij iets raars hebt..
|
ik denk dat het maagenvlies er gewoon nog zit aangezien je 14 ben gewoon ff doordrukken
bloed beetje opruimen en klaar kan je ook gelijk neuken |
tja...
gewoon eff met vinger erin... ( niet vingeren ) maar gewoon eff proberen met je vinger er door te komen ( ik ken een meisie had `t zelfde probleem ( een ex van mij ) toen ze dat deed was `t over suc6 & sterkte |
Citaat:
hey wijf ik wil het ook wel doen voor je hoor ? http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
|
das gewoon je maagdenvlies (wat idd geen echt vliesje is maar meer een ribbellig stukje aan de binnenkant van de vagina) dat rekt later nog wel uit naarmate je vaker tampons gebruikt enzo..dus ja...
|
Citaat:
|
Citaat:
"doen" is al lang geweest leuk is dat hoor meisjes ontmaagden http://forum.scholieren.com/tongue.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
dus.. maarja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maja, dat denk ik eigenlijk niet, dat dat het maagdenvlies is want volgens mij zit het wel een stukkie verder, dus jammer genoeg kunnen jullie mij niet geruststellen, ik kan mijn vinger (of tampon) er wel een heel end in krijgen hoor maar dan voel ik dus iets, waarvan ik niet weet wat het is, kan er wel een beetje langs maar niet ver. (ja vaaaag.. maja)
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet t verder ook niet. Ga ermee naar de dokter als je er je absoluut niet gerust bij voelt. Gaat je heus niet uitlachen. |
Misschien kan je proberen om de tampon een iets andere richting te geven, schuin naar 8eren...
|
euhm is het erg pijnlijk als je er aan komt? want dan zal het wel je baarmoedermond zijn ofzo :S want wanneer 'k droog ben en 'k doe mijn vinger erin, kom ik ook niet ver.. maar zodra je nat ben enzo, dan gaat je vagina uitrekken.. dus zit je baarmoedermond verder..
'k weet het ook nie hoor. 't zou het kunne zijn.. hou je er wel rekening mee dat je vagina richting je rug gaat? dus nie recht naar boven.. |
misschien vinden ze het gewoon interessant of wil iemand anders het ook weten. de volgende keer als zo'n vraag komt dan weet ik het antwoord. en als dit opnieuw geweest was wist ik er nog niks over
|
Ehh ff dat jullie het weten, dit topic is al een jaar oud. :D :rolleyes:
gepost op 05-02-2002 @ 21:23 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als degene die dit poste er nog steeds last van heeft, kan ze een nieuw topic openen. Maar vooralsnog,
Topic gesloten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |