![]() |
Blonder haar
Hai ik heb denk ik middelblond of donkerblond haar, maar ik wil het nog blonder maken (niet witblond). Hoe kan ik dat het beste doen? Ik wil geen bleekmiddelen gebruiken. Tips?
|
Ik heb middelblond haar
|
je kan bij de etos enzo van die 'spuitbusjes' kopen, en dat in je haar sprayen, en dan moet je je haar föhnen, en dan wordt het blonder.
Op de verpakking staat wel hoe het precies werkt. Kan je gewoon bij de etos kopen, en het is voor zover is weet niet schadelijk voor je haar |
Hai, bedankt ik zal daar eens gaan kijken. Weet je of het duur is?
|
Geen idee!!!!!!!!!!!!! :):):)
xxxxxxjes Morgan!!!!!!!!!!!!!! |
(ik ben rosi)
Morgan>> :D |
Ik heb gelezen in een krant dat uit onderzoek bleek dat de blondines verdwijnen, door een soort gen dat steeds minder vookomt. Dus over enkele jaren hebben we (jammer genoeg) alleen nog maar nepblondjes. VERREK!!!!!!!!! Ik val op blond!!!!!!!
|
Citaat:
Heb jij even pech. :D Ik vind dit topic alleen iets meer op Lifestyle passen dan op L&G. |
Ik zie genoeg echt blonde meisjes
|
Ja dat spul heb ik ook gebruikt!!! Het helpt heel goed het heet "blondspray" je kan het voor lichtbruin haar, donkerblond en donkerbruin haar kopen.
Je spuit het dan in je haar en door de warmte verkleurt je haar dan het is dan niet wit maar gewoon mooi blond. Eigenlijk had je dat al in de zomer moeten doen want met de zon krijg je een mooier blonder effect maar anders kan je het met een föhn doen dit kan je kopen bij de drogist en kost ongeveer €7, nog wat Het helpt echt maar let op: HET MOET ERUIT GROEIEN DUS JE KAN HET NIET MEER UITSPOELEN! veel plezier ermee groetjes mij |
Ga op vakantie naar Tenerife..
Zelfs de kapster vroeg of ik een coupe soleil had gehad.. :rolleyes: Stom mens, mijn (licht)blonde haar is 100% echt.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |