![]() |
bestaan er nog van die mensen die tegen sex voor het huwelijk zijn?
wilde ik ff weten.
klopt het overigens dat Wim Lex en Maxima nog nix geklooid hebben voor 2/2/2? |
Citaat:
|
neej die mensen zijn met zijn allen tegelijkertijd naar een andere planeet verhuisd.
|
Ik denk niet dat ze niks gedaan hebbeb ze zijn toch ook mensen en er is toch niks mis mee
|
Citaat:
|
ja ze bestaan nog, ze zijn een bedreigde soort maar ik heb nog zo iemand in mijn klas zitten
ik vind het onzin, maarja |
willem-alexander en maxima hebben echt wel seks gehad
echt wel!!! ik denk in '99 al wel hoor in het begin |
de laatste geregistreerde niet-sex-hebber-voor-het-huwelijk was in 1827 ofzo ... http://forum.scholieren.com/wink.gif http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
ehm, neej, ik ken er geen eigelijk... maar 't zal vast nog wel voorkomen. |
1 meisje van mn klas in volledig tege sex gewoon!! volgens haar mag je zelfs al ben je getrouwd, niet veel sex hebbe, alleen om zwanger te raken!! meisje is volges mij beetje krankzinnig en n paar duizend jaar te laat gebore joh!! ben volledig VOOR sex voor t huwelijk!!
|
jongen van mn werk is jehova en hij heeft al bijna 2 jaar een vriendin en heeft er nog niks mee gedaan, hij vind sex vies als het voor het huwelijk gebeurt.
|
en meisje uit mn klas is zwaar christelijk ofzo en wil ook wachten tot het huwelijk...
|
Maxima zal heus wel getest zijn of ze vruchtbaar is of niet. Dan was ze het in ieder geval van plan! :P
|
En als je nu helemaal nooit trouwt? betekent dat dan dat je je hele leven zonder seks hebt geleefd?
|
Citaat:
maarruh.....een jongen uit m'n klas (&goeie vriend van mij) die zichzelf voordoet als HEEL christelijk, die zegt dat ie geen sex voor het huwelijk wil. Maar ergens heb ik zo'n vermoeden dat hij daar nog wel op terugkomt.....kweenie waarom, gewoon een gevoel. xxx Alicia |
ik ken dus vrij veel mensen die dit (menen) in stand te houden vanuit de religie van mn ouders
daar is t uiterst zondig |
DUH! wat een domme vraag, natuurlijk bestaan die mensen nog.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |