![]() |
Keltisch studeren in Utrecht?
is er hier iemand die op de UU zit en Keltisch studeert? of die iemand kent die dat doet? (zal wel niet...) ik wil het namelijk graag gaan studeren, maar ik heb geen idee wat ik er mee kan worden behalve vertaler of archeoloog ofzow. kan iemand me helpen?
|
Je kunt er ongetwijfeld beroepswerkloze mee worden :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit wel op de UU, maar ik studeer geen Keltisch. :) Wat ik wel weet is dat als jij dat heel graag wilt, maar bang bent of je later wel of geen werk zal vinden, dat je het dan ook kan combineren. Er is namelijk een studie: Taal en Cultuurstudies: daar volg je verschillende vakken, die je zelf kan kiezen. Verder is er nu de BAMA, en vanaf het tweede jaar ben je vrij in je keuzes en kun je dus heel verschillende cursussen kiezen. Maar laat je vooral goed informeren! (ik raad een meeloopdag aan :))
|
Ik zou idd ook eerst een folder aanvragen en dan een meeloopdag bijwonen en als het je heel leuk lijkt, gewoon gaan doen. Ik studeer Klassieke talen en je moet mij ook niet vragen wat ik er mee wil gaan doen. En door die BaMa-structuur wordt het heel makkelijk andere vakken bij te gaan volgen, ook van andere studies. Dan kun je desnoods door die andere vakken aan een baan komen en heb je toch een leuke studie gehad, iig zo denk ik. En er is ongetwijfeld wel werk in te vinden, maar dat weet ik verder niet. Maar als je dat leuk vindt, moet je het gewoon gaan studeren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |