![]() |
Hopeloos?
Ok wie denken jullie dat er hopeloos is hier op dit forum ??
|
Hmm, even denken, je maakt het me erg moeilijk. Jou kan ik natuurlijk niet noemen met deze laatste reeks zeer inspirerende, overtuigende en van een erg hoogstaand niveau posts van je... :rolleyes:
|
Citaat:
Ik ben niet een van de hopelosen hier hoor.. Ik wete niet wie je denkt dak ben maare,,, |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...24#post2381124 |
Citaat:
Uhh het forum is hoor zo saai als de neten en Ik probeer het beetje levendig te maken ;) En nou verpest jij het :( Is niet lief :mad: |
Citaat:
Check de reply's die gaan over jou :rolleyes: |
Proberen de boel levendig te maken kan ook op andere manieren dan door je te gedragen als een arrogante kortzichtige klootzak die denkt dat iedereen die niet denkt als hijzelf compleet gestoord moet zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfft.. wat een STOMME thread.. iedereen geeft zn eigen mening, dan kan je toch niet daarom iemand tot "hopeloos" beoordelen ? laat iedereen in zn waarde.. en bedenk eens een thread met iets meer niveau, als je zo graag iets wilt posten..
|
kick 'm! hook 'm! ATTACK!!!!!!! :o
|
Citaat:
|
Blaet ende mecker
qed |
Citaat:
|
:d :d :d
|
Citaat:
|
ik ruk me ongeveer 19 keer per dag maar ik zou me zelf niet hopeloos noemen nee
|
Citaat:
mietje :o :rolleyes: :D :D :D ;) |
gezien sommige van jou reacties zou ik denken aan jou (topic starter) :)
|
2 vragen:
1. Waarom reageren wij op dit belachelijke topic? 2. Wat doet zoiets zieligs in Sexualiteit??? |
wie is er hier niet hopeloos?
|
Mensen die zulke meelopertjes zijn dat ze niet eens voor zichzelf kunnen bepalen wie er nou wel of niet hopeloos is.
Ga gezellig roken ofzo. Ben je stoer.. |
Citaat:
3. Waarom is dit nog niet dicht? |
Riep er iemand ??
-Desecrator |
Ik nomineer mezelf (y).
|
<apt> the 'lame nick-o-meter' reading for X_michael_X is 28%, dystopia
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |