Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Hardcore; Thunderdome *a decade* (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=238346)

lil devil 04-10-2002 14:16

Hardcore; Thunderdome *a decade*

Gruwlijk!!! Wie beweerde ookalweer dat hardcore dood is? Tis niet dood tis underground en beter dan ooit!!! Wie gaat ook volgend weekend helemaal los op thunderdome? Gruwlijke line up trouwens.... laat me ff weten hoe jullie erover denken.

blackfairy 04-10-2002 16:09

wilde er heel graag heen maarja..niemand die meewil/kan :(

DiSiLLUSiON 04-10-2002 21:18

Ik ga d'r zowiezow heen. Vriend van mij wilder er ook heen met z'n vriendin, maar dacht eerst niet te kunnen en kan nu geen kaartje meer regelen. Ach, dan ga ik wel alleen, zie wel of ik daar iemand tegenkom of niet..

CokemanLalalala 04-10-2002 21:22

zet ie toch ff snel een tattoo van de wizard :p
mwah ik ga nie, vrienden hebben nog wel lopen zeuren maar voor mij geen feestjes meer :)

DiSiLLUSiON 05-10-2002 09:44

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
zet ie toch ff snel een tattoo van de wizard :p

Mjah da's ook weer zo extreem..

Is er niet een soort van henna-tattoo met kleuren die er na een aantal weken weer helemaal af is ofzo?

lil devil 07-10-2002 10:36

Citaat:

DiSiLLUSiON schreef:
Mjah da's ook weer zo extreem..

Is er niet een soort van henna-tattoo met kleuren die er na een aantal weken weer helemaal af is ofzo?

Pfffff.... Wahahaha, dat zou toch wel te extreem zijn ja. Ik heb nog een 06 nummer maar die gast verkoopt kaartjes voor 80E. Beetje te veel van het goede he.

drama 08-10-2002 02:19

Gaat 'r nou geknokt worden tussen de fascos en de niet-fascos?

ik ving iets op namelijk...

pinhead 08-10-2002 10:32

voorafgaand aan elk feest doen de geruchten de ronde dat er gerelled gaat worden....maar vrijwel altijd is dat niet t geval (gelukkig)

DiSiLLUSiON 12-10-2002 18:52

Stammpppûûhh! :D

pinhead 14-10-2002 15:23

wat een feest was het!!! niet normaal!!

ik heb nog nooit zo'n harde bass gehoord, als in de 92/97-zaal!!!

Gonzo 14-10-2002 17:03

Citaat:

pinhead schreef:

Ik heb idd alleen maar goede verhalen van Thunderdome.

Top voor de echte fans dat het feest zo goed geslaagd was. Ik denk dat ID&T weer elk jaar een subliem Hardcorefeest mag inplannen :).

DiSiLLUSiON 14-10-2002 17:44

Citaat:

pinhead schreef:

Oh viel opzich wel mee, alleen het stuk toen Six Million Ways To Die gedraaid werdt, met die zwaar overstuurde onder-de-60-hz-loop van hoog naar laag.. dammnnn trillll kippevel gewoon :D

pinhead 14-10-2002 19:56

ik weet niet meer welk nr het precies was...(ik had het idee tijdens de set van Buzzfuzz...) maar dr stonden er veeeel met hun vingers in hun oren, en je VOELDE gewoon alles trillen in je lichaam i.p.v. dat het nu echt 'schel' klonk... lekkere lage bassen/tonen die je keihard wegbliezen!!

AGH 15-10-2002 10:41

Citaat:

pinhead schreef:
voorafgaand aan elk feest doen de geruchten de ronde dat er gerelled gaat worden....maar vrijwel altijd is dat niet t geval (gelukkig)
Hihi, 30 Ajacieden, 10 Hagenezen en 15 Utrechters is inderdaad niet echt indrukwekkend.
De tijden van vechtpartijen tijdens hardcorefeesten zijn toch allang voorbij?

DiSiLLUSiON 16-10-2002 18:58

Alleen het was erg jammer dat RTC er niet was, had ik voor niks m'n RTC shirt aangetrokken.. fuck zooi :( En ik zag maar 2 andere mensen met een RTC logo! :D Dus ik was iig origineel.

CokemanLalalala 16-10-2002 19:05

Citaat:

DiSiLLUSiON schreef:
Alleen het was erg jammer dat RTC er niet was, had ik voor niks m'n RTC shirt aangetrokken.. fuck zooi :( En ik zag maar 2 andere mensen met een RTC logo! :D Dus ik was iig origineel.
RTC live ben ik alles behalve kapot van. heb ze 1 keer gezien tijdens hardcore 4 life in de ministry! al die oude nummers die ik totaal niet goed vind passeerden de revue. spuiten ze een beetje een soort confetti de zaal in en er staan 2 wijven beetje te strippen waar die mc raw heel de tijd met ze bek bij hangt... persoonlijk vond ik het het dieptepunt van de avond

DiSiLLUSiON 17-10-2002 06:56

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
RTC live ben ik alles behalve kapot van. heb ze 1 keer gezien tijdens hardcore 4 life in de ministry! al die oude nummers die ik totaal niet goed vind passeerden de revue. spuiten ze een beetje een soort confetti de zaal in en er staan 2 wijven beetje te strippen waar die mc raw heel de tijd met ze bek bij hangt... persoonlijk vond ik het het dieptepunt van de avond
Ik vind hun oude nummertjes wél lekker, integenstelling tot die nieuwe CD van hun, die érg bagger is. En hun optreden is heel wat beter dan menig andere, voor mij zijn hun vaak het hoogtepunt van de avond!

Maargoed dat is allemaal IMO he.

Asswhoopin 17-10-2002 22:13

Citaat:

pinhead schreef:

Gehoord!? gevoeld zul je bedoelen! goed feest b.t.w. (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.