![]() |
ik zoek een first person shooter!
wie kent dr een spel voor de pc die hard en vet is?
ik wil namelijk een first person shooter die een beetje van prijs is gedaalt weer dr iemand zo.n spel? :confused: |
Rot eens weg richting een winkel en stop met vragen stellen die nergens op slaan
UT, Quake, Duke Nukem Damn je weet het zelf toch ook wel :rolleyes: |
Half Life en dan counterstike downloaden....
|
Citaat:
|
ok welke wil je??
duitsers afschieten??-RtCW tactisch met een team knallen??-halflife+counterstrike(laatste versies..)voor de rest geen mods by the way..alleen dod lomp raggen??-quake3 iets tactischer spel dan quake3?-unreal tournament.. C&C-fan?maar dan 3d?-C&C renegade ik weet niet of het mag maar ik kan je wel 1 kopieren, mocht je dat willen....maarre verzendkosten voor jou ;) |
rtcw voor duitsers afknalle
doe maar medal of honor veeeeeel beter !!!!!!!!!!!!!!1 |
Blood 2 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lekker 750 kogels achtermekaar erdoorheenpompen :D :D :cool: |
Quake 3!!!! Heel goedkoop nu.
|
Return To Castle Wolfenstein ROCKS!!! :) :cool: (y)
Als je er met een sniper Duitsers in hun kop knalt, vliegt hun helm eraf!!! :cool: En als je er met een panzerfaust (soort rocket launcher) opknalt, vliegen de stukken in het rond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :cool: (je kan het downloaden met download hier !!! |
Citaat:
als het zo'n vet spel is KOOP hem dan!! goddamned! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: ik hou wel van spellen zoals: , UT/2003 ,Quake , Battlefield1942 , en RTCW en heb zeer respect voor Epic games ( UT ) :) |
ik vind rtcw niet zo
want als je iets verder in het spel ben komen er van die vagen "mensen" dat zijn niet echt duitsers meer dat is bij mohaa wel..... en dat vin ik dus vet als je echte duitsers ken dood schieten :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blood 2 :D |
Citaat:
|
1st Person Shooter aanrader: Soldier Of Fortune 2
moet je ff een Twilight kopen, kweeniet uit mn hoofd welk nummer, maar daar staan echt SUPER veel spellen en andere softwarez op!!! edit: nummer 73 moet je hebben |
Citaat:
Maar we hebben het over de originele dingen |
SOF2 is goed hoor! :)
|
Citaat:
:eek: en zeer grof :eek: :D |
k zou voor quake 1 gaan
|
Citaat:
en waar haal je dat? |
Doom. Denk dat zo'n diskette niet duur is bij het kruidvat of zo :P
|
Citaat:
edit: je kan ze dus beter downloaden als je wilt kijken of je een game leuk vind, en dan als ie leuk is kopen in winkel (y)! :) |
Vooral niet aan cs beginnen,..te verslavend en tè serieus :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |