![]() |
strings?
Vinden jongens dat nu echt mooi/geil/sexy??? :confused: :eek:
|
|
ja dat is geil jA
|
En dat is ook mooi en sexy JA
|
Citaat:
Want ik vind van wel. |
Ik vind [politiek correct] strings wel degelijk geil sexy en mooi staan bij meisjes.
qed |
Cker geil... :D
|
Ik vind het 'n beetje te bloot. Maar, als er een heel lekker kontje aanwezig is is het natuurlijk altijd goed :p
|
ik vind niet geil... mja is mijn mening...in andere topic die in lifestyle zit staat waarom
|
Citaat:
|
als ik een string zie kom ik spontaan klaar godverdomme wat zijn die dingen geil :p
|
strings rulen :cool: :D
|
tuurliek is wel sexy (y) maar met een gewoon slipje is nix mis ;) :o
|
Ik heb er persoonlijk nix tegen, sterker nog, met de goede achtergrond en all that stuff vinnik wat sexy lansjeree aanzienlijk meer n turnon dan gewoon iemand nekkid. :cool:
Op een vrouw dan. Strings op een man vinnik absoluuut lachwekkend/revolting. Die dingen zijn niet gemaakt op dingen die los rondflubberen in fluweel met tijgerprint. :D (n) Party Boy van Jackass niet meegerekend dan. :rolleyes: |
Citaat:
|
hmm...
tja tis we vrij sexy opzich.. maar ach.. d'r is meer tussen hemel en aarde.. |
Citaat:
|
Ja, maar je moet er wel een (strak) kontje voor hebben. Anders vind ik t nix, dan kun je beter iets anders aandoen.
|
String is echt extreem sexy, geniet mijn voorkeur :). Maar ander ondergoed is natuurlijk ook goed. Het is vooral leuk als er eens een mooie meid opstaat en d'r hele string achter die spijkerbroek vandaan komt omdat ze zo buigt... :D
|
Ik vind van niet (n)
*heeft teveel dikke, bleke billen met van die akelige touwtjes ertussen gezien bij gym* |
Citaat:
heehehehe. kheb juist teveel mooie ronde getinte zitvlakken met touwtje zgeznie, |
om nou te zeggen dat ik meteen geil ben als ik een string zie, nee. Maar het staat vaak wel sexy. En zo'n gewone onderbroek onder een strakke broek is echt een dikke turnoff.
|
Citaat:
Ikzelf vind het wel oké(strings) |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad (y) |
Citaat:
|
"Ja maar ik draag natuurlijk alleen maar sexy ondergoed omdat mijn vríend dat leuk vindt!" :rolleyes:
:D :D :D |
Citaat:
Maar ja, ik ben dan ook een meisje. Dat neemt niet weg dat ík ze onpraktisch, onhandig en sletterig vindt staan. Dus ik draag ze niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Want??? |
Citaat:
(zijn we het overigens deze week al twee keer met elkaar eens, vast een rekord) ;) |
Citaat:
|
ik draag zelf alleen maar stings , maar met name omdat ik het beter vind zitten.
sexier?? nee niet echt, kijk je moet er geen tent naast zetten maar een mooi onderbroekje (sorry ik vind zowel onderbroeken als slips werkelijk verschrikkelijke woorden) met leuk kleurtje ofzo vind ik zeker niet slechter misschien wel leuker dan string. String staat bij sommige kontjes gewoon niet echt |
vind het niet mooi/geil/sexy.. (eerder juist niet) in enkele gevallen misschien wanneer het je uitermate mooi staat. het zit daarentegen vind ik wel duizendmaal beter dan een gewone onderbroek.
|
tjah een string wat moek erover zeggen: het laat je billetjes koud en bedekt je muusje...
Ik vind ze wel grooviej, behalve als er van die drilbillen inhangen, dan kijk ik naar boven en wens ik oma onderbroeken voor iedereen:confused:... |
jah, bevalhe als ie te erg zichtbaar is
|
Citaat:
Dat zie je haast niej :D |
iig veel beter dan zoon Britget Jones Onderbroek, hoewel die af en toe, zo 1 keer in de maand best lekker zitten:)
|
Ach, het boeit me eigenlijk helemaal niet. Het gaat erom wat er in de string zit.
|
Citaat:
|
zeker de Halloween periode?
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik het zelf lelijk vind ofzo:D |
Citaat:
*knipoogt naar DarkCat* *giechel* *'I'he Prophet, die sarcasme meestal wel opvangt* |
Mja, ik vind het niet lelijk ofzo, draag ze zelf vrijwel niet (alleen wanneer ik een strakke broek aan heb of ik het gewoon niet kan maken lijntjes van mijn onderbroekje te laten zien).
Daarnaast herinner ik me ook nog de schrikwekkende tijden bij gym in de kleedkamer... sommige mensen moeten hun grenzen kennen en van zichzelf wéten dat een string gewoon niet kan bij hun achterkant. Ik gruwel nog steeds van een meisje met een ENORME achterkant dat een string droeg... bah bah bah!! |
Mooi: Ja, over het algemeen wel (afhankelijk van de inhoud)
Geil: Ligt er aan waar, wanneer en met wie ;) Sexy: Zie geil |
Citaat:
|
Ik draag zelf alleen maar strings! :p Omdat ik het fijner vind zitten en het staat beter aangezien ik bijna alleen maar strakke broeken draag. Dan vind ik die randen gewoon niet mooi. Of het sexy is? Pfff, dat zal wel, boeit mij verder niej! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |