![]() |
~We zetten een stap in het leven lief kind~
Dag lief kind,
verschuil je maar niet Je hebt lang genoeg gestreden, laat maar zien al je verdriet Laat maar stromen je tranen, van alles, wat je is ontnomen En neem dan een stap over de grens, naar het omsloten heden Laat los je verleden Kom pak mijn hand, en stap uit je schaduwenland geen donkere herinneringen meer Want, We gaan vliegen en zweven op de sprankelende vlagen van de toekomstwind We zetten Samen een stap in het Leven, lief kind. |
Ik doe het nooit, maar nu effetjes wel, uppen dit dichsel, omdat dit een gedicht van me is in een wat andere stijl geschreven als gewoonlijk, wat meer emotineel, andere vorm, wat langer als gewoonlijk;), wat vinden jullie 'r van?
|
het loopt aan het eind niet zo lekker, de bedoeling van het gedicht is positief, verder heb ik er eigenlijk niks op aan te merken.
Niet slecht niet super goed, voldoende zou ikke zeggen - * ps: lees je mail even * - |
Citaat:
(K)(K)(K) >>>>>>Zo is ie met een aantal verbeteringen: Dag lief kind, verschuil je maar niet Je hebt lang genoeg gestreden, laat maar zien al je verdriet Laat maar stromen die tranen, >>>>veranderd van alles, wat je ontnomen is <<<<veranderd En neem dan een stap over de grens, naar het omsloten heden Laat los je verleden Kom pak mijn hand, en stap uit je schaduwenland Geen donkere herinneringen meer <<<hoofdletter geplaatst Want, we gaan vliegen en zweven <<<<hoofdletter weg op de sprankelende vlagen van de toekomstwind We zetten Samen een stap in het Leven, lief kind. |
Alleen het eind loopt niet zo goed, maar dit gedicht raakt me. *slikt*
|
Citaat:
Dat het gedicht je wat doet, dan komt het gedicht over, zoals ik had gewild:)...*knuffs* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |