![]() |
in de stijl van Jesus Chirst Superstar...
Als er dat aan je wordt gevraagd, wat voor kleren moet je dan in godsnaam aantrekken??
|
:eek:
Van die gewaden? Ik zou het echt niet weten... |
een gewaad, wit ofzow met een touwtje om je middel.
en van die sandalen of blote boeten. je haar laten groeien en niet wassen enzow. en je niet scheren. mmz bah |
Citaat:
|
dan duik je in de kleren kast van je pa en ma
http://www.nicecooking.com/movie/movie15_1_sm.jpg en pinow...hou dan gewoon je mond... |
Citaat:
|
Oehoe.. De gast die jezus speelt in die film is mooi :):)
En ik kan het weten want ik hem die film vijf keer achter elkaar moeten kijken toen mijn liefste paps bezig was met het vergelijken van de filmkwaliteit op video, dvd, ander-soort-video, cd-rom en van die videobestanden op de computer. :| Dat krijg je nou als je behulpzaam wil zijn. :| |
Misschien kan je iets in elkaar zetten van een paar oude lakens?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze er nogal hippie achtig uitzien in die film, neem iig wat palmbladeren mee dan zit je wel goed;)
hooooooooosanna heeeeeeeej sanna:D I luv jesus christ superstar |
doe gewoon wat van GSUS aan en zeg dat je het verkeerd hebt begrepen ;)
(er bestaat overigens een shirt van gsus met daarop GSUS CHRIST SUPERSTAR over de borst) |
een lendedoekje.
|
Tis een soort hippie-musical hoor dus doe gewoon wijde hippie-kleding aan en misschien een soort van ijzerdraad krans om je hoofd (ff zo construeren dat t geen pijn doet)
|
ik wou net zeggen.. je hoeft echt geen gewaden aan ofzow hoor.. t zijn geoon een stelletje hippies die die film hebben gemaakt!!!
dus: blouse.... sandalen, wijdepijpenbroek.. lang of afrohaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |