![]() |
Mensen meer kritiek op mij
Al die mensen
draaien dansen om mij heen al die mensen, ze bedoelen het goed, maar meer kritiek op mij ze bedoelen het goed maar zonder reden steeds meer kritiek op mij doe ik niets goed moet ik verbeteren het draait het draait al die kritiek steeds meer kritiek op mij (mischien niet zo`n hoogstaande, en ik wist eigenlijk ook niet of je `kritiek`wel zo schreef, maar even voor het gevoel) |
Kom jij wel eens in de trein?
|
Ja...? ja!
|
[ontopic]
Gevoel van dit gedicht komt me ook heel bekend voor, ik kan me herinneren dat ik een tijd geleden ook eens een op dezelfde manier gestemd gedicht ben begonnen met 'al die mensen' dezelfde dingen heb ik me ook wel afgevraagd, herkenbaar! [/ontopic] Offtopic: Mag ik vragen welke trein? |
Wow,
vette toeval.. maar al die mensen... kweenie ik vind dat het vaak zo voelt van al die mensen en ik (btje vaag..) tuurlijk mag je dat vragen nou vaak in de trein apeldoorn-amsterdam intercity :) (L) amsterdam maar woon in apeldoorn |
Citaat:
Er wel eens over nagedacht dat dat ook wel zo kan zijn? Een soort matrix, misschien ben jij wel de enige bestaande persoon, en is de rest maar fantasie. Een nare of mooie fantasie, het is net wat je zelf bedenkt. Citaat:
Wat ik bedoel is, kennen wij elkaar? |
ja daar heb ik wel eens over nagedacht...
echt vet weird.. vroeger droomde ik altijd dat iedereen plots veranderde in andere wezens en ik het enige mens was.. heel eng (wilje me toevoegen op msn? evitakei@hotmail.com) kunnen we even verder praten ik heb oorbellen meer niet jees zou anders wel eng zijn.. (we gaan wel een btje offtopic he :)) |
Citaat:
denk er zelf ook veel over na Citaat:
hmm maar misschien heb ik het verkeerd gezien!! ;) |
|
Citaat:
ingenium tantis excidet omne malis! komop! niet zo flauw doen! ik dacht alleen dat ik een heel leuk meisje dat ik eens heel snel had gezien heel toevallig hier tegen kwam |
Citaat:
|
ja hehe, zijn wij ook achter
maar rustig hij heeft nu mijn adres oke we zullen niet verder praten of verder offtopic gaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |