![]() |
releasedate nieuwe cd 2pac
de nieuwe cd van 2pac word op 26 november uitgebracht in de v.s ongeveer 2 weekjes later in nederland dus.
het is weer een dubbel cd titel is nog onbekend |
ik dagt dat toepak doot is
|
Is het niet "Until The End of Time Part II" ofzo? Ik heb namelijk een tijd geleden dat er 2 "Until the End of Time's" komen... Ik kijk er in ieder geval naar uit!! Alhoewel het nieuwe album het bij lange na niet zal gaan halen met voorgaande albums denk ik.
|
nou dr word gezegd dat ie beter gaat worden als uteot
en hij gaat niet uteot 2 heten het is de 2de cd van zn makaveli periode mischien word de titel soon as i get home maar das niet zeker 1ste singel word mama´s just a little girl |
Laten we geduldig afwachten...
|
nog meer 2pac...
die kerel wordt helemaal uitgemolken.. ik vind het ziek... hij is al 6 jaar dood... dan moet je niet elk jaar een Triibute Album of Unreleased shit uit gaan brengen... |
Ideale Schoonzoon, mogen de wél geinteresseerden misschien wel over de release date van het nieuwe album van 2pac praten?
|
Citaat:
waar arme kleine kinderen met talenten heen kunnen pac had het ook zo gewild alleen niet dat ze veel liedjes zo slecht zouden remixen |
op 2paclegacy.com de officiele site kun je de liedjes de komende weken al luisteren en er komt daar nog veel niews over de niewe cd zoals titel en guest appierences
|
Citaat:
ik geef alleen mijn mening... eerst vond ik 2pac nog wel wreed, maar ben er nu echt geheel op uitgekeken... ik luister heeeeeeeeel af en toe nog eens: - hail mary - hit 'em up - thug n u thug n me (rmx) - pain - staring through my rearview - untouchable freestyle rest luister ik nooit meer... |
Citaat:
|
Ik kijk iig uit naar zijn nieuwe cd, 2pac rulz echt. alleen beetje jmmr dat ze nu net doen alsof hij moeilijk braaf was en alleen het goede voor iedereen had, terwijl hij gewoon een zware gangster was maar dat boeit niet, dat is juist het mooie ervan
2pac RIP |
Waarom imoet die kerel nou al voor de 10927e keer helemaal uitgemolken worden? Laat het met rust.
|
Citaat:
hij heeft ook death man walking en snoop doggs greatest hits uitgebracht zonder toestemming van snoop, maar wat afeni doet heb ik nix op tegen en ookal zou ze t in dr eigen zak stoppen ze is zn moeder en trouwens het tupac amaru center for the arts word al gebouwd dus het gaat echt naar de kinderen |
Citaat:
|
http://jgotti.web1000.com/makavelidillinger.jpg
dis ook een "nieuwe"..naja EP dan .. komt na de "officiele" uit geproduceerd door daz en mike dean alle nummers zijn al uitgelekt behalve eentje maja dat hoef ik jou als 2pac aanbidder niet te vertellen :p |
one nation word ook nog uitgebracht
|
ik vind het echt wreed dat er een nieuwe album komt
ik ga em zeker kope :) en volgens mij heet hij Makaveli Years 2 |
de cd heet better dayz
cover staat op amazon.com |
Citaat:
|
dubbel cd's zuigen.
was 'all eyez on me' geen dubbel cd? |
Citaat:
|
Citaat:
maar een maand gelede niet http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg cover List of confirmed non-bootlegged Tupac tracks |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |