![]() |
Gaan jullie vaak uit?
Hoi gaan jullie vaak uit per maand? Ga je per weekend 2 dagen uit? Of ga je maar een keer per maand uit??
Ik mag van mijn ouders nog maar 3x per maand uit ben 15 dus ik vind het eigenlijk wel redelijk wat jullie??? |
3x per maand had ik niet eens geld voor toen ik 15 was...
en laatste tijd ga ik ied're week...maar das ook neit echt alles eigenlijk... |
ik mag zo vaak ik wil :p
|
Citaat:
|
K mag om het weekend op de vrijdag met vrienden in Amsterdam.. (omdat ik daar woonde)
Maar, dan moet ik er wel kunnen blijven slapen enzow.. In DH mag ik wel uit, maar als ik dan vrijdag ben geweest, heb ik geen fut meer om zaterdag ook te gaan :o:) |
Citaat:
maar ik ga nooit uit. |
Nee ik ga niet vaak uit
vind het niet leuk .. concerten bezoeken, dat is voor mij uitgaan. Alleen ik zit nog met het probleem dat ik geen rijbewijs heb (en mijn vrienden ook niet), en hier in de buurt komen niet echt veel bands die ik leuk vind, dus ga ik evengoed niet vaak iets leux doen :( |
Citaat:
|
Toch wel 3 x per week ofzo dat ik in een bar bier drink, en soms wel vaker... Gister Leids ONTZETtend tof.:)
|
ik mag uitgaan zoveel als ik wil, ik mag zuipen zoveel als ik wil...
alleen wil ik dat allebei niet :) want vind er geen donder aan.. en wat ik dan wel weer wil mag ik niet.. zo gaat het altijd he, ontevreden met wat je krijgt |
---> The Afterparty
|
Ik mag 2x per week.. niet doordeweeks. Vind ik meer dan redelijk :)
Ben 17 trouwens, middelbare shcool |
iedere week op zaterdag, en vaak ook op vrijdag...
|
Ja hoor.. gezellig toch!
Ik ga meestal op zaterdag uit, maar soms ook op vrijdag! Dus minstens 1x per week!! |
Mag zoveel uit als ik zelf wil :p
Maar das meestal maar 1 keer per week... max. |
meestal op donderdag en zaterdag en vaak ook wel op vrijdag :)
|
Ik ga 2 tot 5 avonden uit in de week. Cafeetjes meegerekend. Maar probeer zeker een keer per week in een discotheek te staan.
|
Ik ga elke week uit..
maar de laatste tijd heb ik de discotheken wel gezien.. vaak knokken enzo.. dat heb ik allemaal wel weer gezien.. dusse een avondje poolen/karten/cafee-en/bios-en zeg ik ook geen nee tegen |
Ik mag zo vaak uitgaan als ik wil. Meestal is het op woensdagavond en donderdagavond, als ik dan nog niet helemaal uitgeput ben ga ik soms ook in het weekend nog een keer.
|
Ik mag uitgaan zo vaak als ik wil, al sind's m'n 15e. Maar ik ga 1 á 2x per maand uit. Niet veel dus, heb er ook geen behoefte aan om vaker uit te gaan.
|
Elke zaterdagavond en soms ook nog een vrijdagavond.
|
Momenteel ± 1x in de twee maanden...
|
niet zo vaak, ik heb er ook niet echt tijd voor en het geld ook niet. :(
|
Ik ben 16. Ik mag nu zelf beslissen of ik uitga of niet. Na de vakantie is het minder geworden vanwege mijn examenjaar, vergt veel tijd dus heb ik niet altijd de mogelijkheid om uit te gaan. Daarvoor was het vaak een keer per week, nu 2 keer maand....
|
Ik ga op zaterdagavond nooit uit ...
Ik werk :-( |
Ik ga elke week 1 keer, kmag niet vaker van mn ouders, maarja dat houd ik ook niet vol meestal, want ik werk de hele zaterdag. tsja, je moet ergens het geld vandaan halen he :)
|
tussen de 2 en 6 keer per week.
|
tjah, doordeweeks heb je ook wel eens concerten he, dus als je dat ook uitgaan noemt..meestal wel meerdere keren per week:o
|
2x per maand ongeveer, maar soms wel eens vaker, vind ik genoeg, ik wil ook geld voor andere dingen overhouden (sparen voor auto enz.... (y) )
|
ach ja de week heeft slechts 1 weekend en dat weekend moet je benutten.
|
Ik ging op m'n 15e nog niet uit.. (dat kon trouwens ook al niet eens want de dichtsbijzijnde discotheek, 10km verderop, daar moet je 17/18 voor zijn.)
Ik ga ongeveer 2x / 3x in de maand naar deze disco, bioscoop of whatever wisselt nogal eens. |
ik ga 3x in de week uit. Meestal gewoon donderdag/vrijdag en zaterdag
|
Mag zo vaak als ik wil uitgaan, maar ga niet zo heel vaak uit.
Af en toe 2 keer per maand. |
Meestal 2 keer per maand naar een disco of iets dergelijks, en meestal heb ik wel een keer een feest of een verjaardag tussendoor, en vaak ga ik na school op vrijdag en woensdag nog een bar in om ff te kletsen en een biertje te nuttigen
|
ehhhmmmm... eigenlijk elke zaterdag en heel af en toe ook nog op vrijdag, ben dus ook 15 (wel bijna 16 :D ) T komt bij mij denk ik doordat ik in een vriendengroep zit die nogal wat ouder is dan ik ben. De leeftijd loopt tot 23...
|
Citaat:
|
Mag eigenlijk elke vrijdag en zaterdag uit, en in de vakantie iedere dag.
Alleen werk ik altijd op vrijdag- en zaterdagavond dus kom het er vaak niet van, ben afgelopen zaterdag uitgeweest in alkmaar. O ja ik ga wel naar bepaalde feesten elke keer, maja das niet elke week dus. |
Citaat:
|
Wat is vaak?
Ik zelf ga ongeveer 2 keer per week uit, op dinsdag en op donderdag. Soms ook nog op zaterdag als ik bij mijn ouders ben. Toen ik 15 hoefde ik nog niet zo nodig uit te gaan...maar toen ik met uitgaan begon(jaartje of 3 geleden) mocht ik zo vaak als mijn geld het toeliet, wat betekende dat het bij 2x in de maand wel ophield... |
meestal elke week een keer, dus 4x in de maand. Volgens mij mag ik wel vaker.
|
4-6 keer in de maand, elke zaterdag en soms op vrijdag...
|
Yeps!
|
4x in de week ofzo er zit een kroeg geintregreed( correct nederlands??) in het gebouw waar ik werk zeg maa en daar kan ik dan ook nog is gratis drinken :D
|
ik ga ongeveer 5 keer per week wel ff uit, meestal even in de kroeg ofzo. Maar probeer in het weekend wel een goed feest te pakken te nemen.
|
2x in de week ofzo :)
|
1 x per week
meestal, naar Dieka van de Kruusweg in Markelo.. .. soms naar concerten...... |
mag uitgaan waar en wanneer ik wil maak er maar een keer per maand gebruik van
|
ik ga ongeveer eens in de drie weken,ik zou wel meer willen, maar ik wil altijd met een groepje, niet alleen met een vriendin dat vin ik niet leuk. een groepje bij elkaar krijgen is meestal best wel veel gedoe en dan heb ik ook nog ouders die best wel streng zijn. vandaar...
|
1x per maand iig.. soms vaker.. en dan soms 2 feesten op een avond.. (jah, ik ben 13, maar ik kom haast nooit in clubs of whatever.. meestal ga ik naar ondergrondse feesten en / of kraakpandfeestjes.. en dat vinden mn ouders goed, jah :))
|
ik mag zo vaak uitgaan als ik wil :)
maarja...mijn geld gaat zo snel op dat ik bijna niks meer overhoud voor uitgaan :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30. |