![]() |
bij karate...
bij karate blijf ik na de les nog wel is met een andere jongen om een zogenaamde prive training,
de laatste x dat we dat deden liet de leraar ons iets zien en doen: we moesten onze arm vooruit steken en helemaal aanspannen hij ging proberen om em om te buigen, dit lukte bij ons allebei. toen moesten we onze arm weer vooruit steken ontspannen en ons visualiseren dat ie aan et einde van de zaal was, et duurde veel langer om em om te krijgen :confused: :confused: iemand enig idee hoe dit komt je zou me hiermee helpen |
Citaat:
|
Met ontspannen spieren bereik je meer dan gespannen spieren.
|
Sorry dat ik zoveel reageer maar ik ben nu helemaal in mijn sas. IK beheers beide technieken bijna. Ik oefen dat samen met mijn zus. Als je meer informatie wilt vraag maar raak.
|
Jij mag je arm spannen en visualiseren wat je wilt maar ik durf te wedden dat ik door een simpel truukje zo je arm kan buigen (zit op ninjutsu) ;)
|
hoe doe je dat dan?
|
Citaat:
|
hoe werkt dat dan met dat unlifted body
|
Citaat:
|
Citaat:
gewelddadig forum hier :D wij hadden een keer een les, waarin we vanalles moesten inbeelden, bijvoorbeeld in je gedachten heel snel achter elkaar dingen visualiseren, bijv. een snel razende trein die je ook echt voelt of de wind voelen aan een kant van je oor, of van ver weg een plekje dat op de muur zit wegdenken. ik moet zeggen dat ik met deze dingen geen moeite heb. |
Bestaan hier ook sites over om het je te leren??
Greets |
Citaat:
groeten and use da force the conquer |
Leg dan is PRECIES uit hoe het moet, GRAAG
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |