![]() |
Wat heb je aan?
Part hoeveel-al-wel-niet-meer.
Ik zit hier in mijn ondergoed :o . kGa slapen. Ik heb 't schoolfeest gemist :mad: . |
Knalgele trainingsbroek van puma,met ritsjes aan de onderkant.
zwarte VEEHEEELS te groote trui |
haltertopje, daaroverheen zwarte beetje doorzichtige trui, en een zwarte rok met vleermuisjes
|
witte pyjamabroek met lichtblauw ruitje
lichtblauw shirtje erop |
Citaat:
|
Citaat:
Ninhtendo | Artful Dodger & Craig David - Woman Trouble zegt: IK WIL JOU Ik heb zelf al m'n lamswollen vestje uitgetrokken;) |
Citaat:
ja klaar(gekomen?) :D |
P
y a m a !!! |
Citaat:
|
- zwarte trui
- lichtblauw/donkerblauw/wit gestreepte blouse met kraagje en onderkant boven/onder de trui uit - vale spijkerbroek - witte adidasjes |
alweer? :D
- bruine leren instappers van één of andere Italiaan - roze boxer D&G - bruine ribbroek - wit t-shirt - ruitoverhemd RL - donkerblauwe v-hals trui RL om m'n schouders |
Citaat:
http://www.phusion.nl/project/protot...ren/lianne.gif |
Citaat:
Er zijn genoeg forummers die in m'n lijst staan die kunnen bewijzen dat Lianne is een beetje geil NIET mijn naam is op msn;);) *doet verwoede pogingen om zich hier uit te redden:D* |
Citaat:
|
boxershirt bet huisvan feest ben slaperig en nie t zzo nuchterm naar ha bvibue :D wicked wicked
|
Pieeeeejaaaaama!
:/ :( |
grijs t-shirt
pyamabroek; rood, lang ondergoed |
Pyjama :o
|
Citaat:
|
pyama
|
Pyjama
badjas pantoffels |
-donkergroene broek
-grijs t-shirt, lange mouwen -daaroverheen een oranje t-shirt, lange mouwen, met de tekst "give me a smile" (vaag genoeg lacht iedereen naar me als ik hem draag:D) van s'Oliver -zwarte bh +onderbroek -groene diesel schoentjes -mascara -haar in knot |
- blauw/wit gestreepte broek Diesel
- wit shirtje H&M - wit blousje America Today - roze/wit gestreepte blouse RL - witte clipriem - roze ondergoed - roze sokken - bruine laarsjes TH Roze/witte ketting Eggplant, zilveren horloge Esprit. |
het is nog ochtend duzz:
rolse pyama broek wit t-shirt daarover een wolle trui kniekous sokke sloffen haar in rommelige knot heb geen zin om me aan te kleden :p |
witte polo (dient als piejama)
rode sokken bordeaux rode badjas regenboogsjaal ik heb het koud :| |
Uhm
Sandalen, grijze trainingsbroek en zwarte trui (20 piek bij de coolcat) oftewel: mijn gebruikelijke thuisoutfit. |
Lange, donkerrode, fluwelen rok van Sinister,
Fluweel donkerrood hemdje, Zwart fluwelen ding met knoopjes, Zwarte, hoge schoenen. |
Hallo, gezellig sfeertje hier :D
Kleding: wit hemdje Pepe Jeans rood-blauw strakke longsleeve rugbytrui Polo Jeans spijkerbroek met zo'n vaal streepjes-effect Tommy Hilfiger (1x omgeslagen) rood-wit-blauwe iets bredere riem Tommy Hilfiger blauwe lak instappers Esprit Haar: hoge rommelige staart Make-up: Getinte dagcreme Nivea, mascara Bourjois, parelmoer oogschaudw Bourjois, labello :) Sieraden: zilveren ketting+armband met grove schakels twee dunne zilveren ringen simpele knopjes-oorbellen (argh, nog 5 weken met die lelijke knopjes rondlopen voordat ik normale oorbellen mag :() Luchtje: Deep Red van Hugo Boss Zooo lekker uitgebreid voor 'n keertje :) |
zwarte rok met krijtstrepen tot knie
zwarte leren laarzen zwart truitje met kleine boothals lichtblauw spijkerjasje (lekker niet zwart :p ) haar in een staart met zwarte parelarmbandje zilverkleurig horloge |
Zwart/donkerrode streepjes panty, rood rokje tot knie ( roxy ), zwarte voetbalsokken, zwart shirtje met v-hals
|
Donkerblauwe bandplooi pantalon State of Art
Crème kleurig overhemd State of Art Gemelleerde beige/lichtbruine trui State of Art Donkerblauwe sokken Bootschoenen van Bommel |
Wijde spijkerbroek
Bruin hemdje Oudroze gebreid vest Ondergoed Skategympies Zwarte Sokken Heb geen zin om me fatsoenlijk aan te kleden |
zwart hemdje Zidane
zwart wollen vestje Kookai vale donkere spijkerbroek Replay donkerbruine 'versleten' puntlaarsjes haar los sieraden blabla.. |
pants van aem'kei
polo van polo |
- beige Vansjes (Britain)
- donkerblauwe wijde spijkerbroek (Britain) - boxershort met varkentjes (Dwaynetje :)) - paars/roze bh met bloemetjes (Zeeman) - roze/oranje longsleeve, heel druk, met allemaal dingen erop :s (Vero Moda) - groot roze vest (Only) |
Spijkerbroek met wijduitlopende broekspijpen en vlindertjes van Lois, zwart shirtje van Sisley en een vest van Kuyichi.
|
S en Gentleman, jullie waren nog m'n enige hoop:(;)
Ik heb aan: Donkerblauw broek Diesel Lichtblauwe longsleeve met fluoriserend geel DKNY Witte longsleeve polo Rl Geruite Burlingtons |
Ochtendjas...kom net me bed uit gerold :D
|
zwart/groen/bruine geruite sokken hema
donkerbruine bandplooi ribbroek polo ralph lauren donkerblauwe boxershort hema wit t-shirt ondefinieerbaar merk donkerblauw blake overhemd polo ralph lauren horloge citizen promaster luchtje contradiction by calvin klein |
blauwe overzeasbroek
iced-earth longsleeve boxer |
gebreide sokken van mijn oma :)
Daaronder gewone sokken.. donkerblauwe broek bij de V&D gehaald.. t-shirtje van de H&M en daarboven mijn 'huistrui' van Simmer Style |
een oud rood shirtje... en oude diesel broek (met allemaal niet bedoelde vlekken en gaten) een adidas jasje en zwarte sokken en een string en en blauwe bh
|
roze zwarte gestreepte pantys
zwarte beenwarmers mary janes zwart kort rokje roze armdingen roze fluffyarmdingen erover nog alleen zwarte bh ...zo even truitje zoeken:) |
roze panty
netpanty zwart jurkje zwart zornik t-shirtje zwarte mary janes... gisteravond: zwart met geel gestreepte panty jarretels zwart lakrokje zwart truitje met gele volle maan erop groene beenwarmers gele handschoentjes groen fluffy armbandje zwart haar met gele extensions zwarte mary janes... |
truitje...i'm the goth thats gother than all the other goths ..zwart met roze groene glitter tekst ...en stukjes van gaas
|
-bruine nepsuede heupbroek h&m
-trui van replay -sokken hema -bokser h&m -bruine klitteband schoentjes bronx |
m'n Hema-pakkie :D :o
|
- donkerblauwe buffalo's
- een jeans met wijdlopende pijpen en twee zakken op m'n gat :) - roze onderbroek - roze bh - winni the pooh kousen - zwart topje van tommy - kappa trainingsvest - 3 ringen - ketting - horloge - heeeeeeeeeeeeeeel veel armbandjes - men haar is in twee dotjes met speldjes en twee lokken vanvoor |
goedemorgen :)
wat ik allemaal aan heb vandaag, nahjah, wat ik van plan ben aan te doen vandaag: - rode DKNY longsleeve met aan de schouder in het wit DKNY en een paar witten strepen - Donkerblauwe DKNY spijkerjack erboven - t-shirt eronder van maakt niet uit ;) - Donkerblauwe Diesel Kratt broek (bij de knieen faal) - blauwe puma's eronder |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |