![]() |
[gfx] in the woods
|
wel geinig... al heb ik (zoals bij de meeste digitale kunst) zo altijd het idee van: 'wat moet ik hiermee?'
't ziet er leuk uit, ik vind het alleen jammer van het vierkantje om haar mond |
ik zie geen vierkantje. zie jij een vierkantje? het zal wel aan mij liggen hoor, maar volgens mij is er echt geen vierkantje.
Citaat:
|
Ik zie ook een 'vierkant' :) de huidskleur is in dat vierkant lichter van kleur dan de rest van het gezicht, valt best op...
|
Als ik aan een vrouw uit het bos ofzo denk, denk ik niet aan iemand met een half verschimmeld gezicht, maar aan iets schoons. Dat is een beetje tegenstrijdig.
Verder heb ik niks met zulke fotomanipulaties :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry, maar ik heb echt niks met dit soort tekeningen en ik zie ook een vierkantje...
nah... |
Whehe kvind 'm juist erg cool, houdt wel van dit soort plaatjes :) (y) Kvroeg me alleen af of dat nou haar linkeroor (eigenlijk haar rechteroor..) was of iets anders, ziet er beetje vaag uit.
Heb alleen gevoel dattie een tikkeltje beter/luguberder kan. De lege oogkas mist iets en dan doel ik niet op het oog... Anywayz er zijn hier mensjes die je werk wel waarderen! :D (Y) |
Citaat:
|
|
godver wat een gezeik over dat vierkantje :)
|
tussen al het gezeik door mag ik vast wel ff melden dat ik um echt best mooi vind
|
Citaat:
|
Zie ik daar nu een driehoek in de achtergrond?
LUH-3417 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |