![]() |
Meerdere Besturings systemen
Ik wil meerdere besturings systemen op m`n pc draaien en wil dt zo dra die pc aan gaat ik kan kiezen welke ik wil draaien:)
alvast bedank, S |
Ik wil graag een baan waarbij ik minstens een ton per jaar verdien, een BMW cabrio en een nieuwe 'puter!
|
kan allebei :) (y)
|
Citaat:
Welke besturingssystemen gaat het om ? Bij Windows / Linux install je eerst je windows, dan op een vrije partitie linux en dan moet je bij de linux install kiezen welke boot manager (lilo of grub) je wilt hebben. Bij windows en dos install je eerst dos (DUH) en daarna windows, is je windows versie 2k, me of xp dan maakt ie auto een boot manager aan bij de installatie... |
Citaat:
tegen zulke domme uitspraken kan ik dus echt niet, gedraag je een beetje man, dammzzz!!!1 :mad: (n) :rolleyes: |
Citaat:
Welke besturingssystemen gaat het om? Hoe zijn je partities ingedeeld? etc. |
Citaat:
nog meer info?? verder weet ik niets te vermelden. wil wten welke boot louder (of zo iets) het beste is. thnx, S |
Citaat:
Install (do not upgrade) ME op de zelfde HDD als 98 maar in een andere map, als het goed is maakt ie een bootmenu'tje voor je |
Even terzijde hoor. Waarom zou je een dualboot willen opzetten met Win98 en WinMe? Die twee verschillen toch niet zo veel van elkaar?
(Waarom zou iemand überhaupt Me boven 98 verkiezen...) |
Citaat:
|
Ja maar hij heeft het over WinMe, niet een NT-based OS. Volgens mij heb je geen moer aan Me als je het naast 98 wilt gebruiken.
|
Als je dan meerdere OS gaat gebruiken zorg er dan voor dat ze niet zuigen... 98 en ME zijn crap...
IMHO :D |
Citaat:
98 gaat wel, maar ME staat echt voor meer ellende... een dualboot tussen 98, 2k en een linux distr is dan nog het beste (IMHO) |
Citaat:
:rolleyes: het was maar een voorbeeld, zo ben ben ik ook alweer niet, S |
Citaat:
|
Citaat:
maar linux is en blijft wel beter dan M$ (NOFI, IMHO) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |