![]() |
Christina Aguilera! D'r nieuwe clip!
ik heb gisteren d'r nieuwe clip 'Dirthy' gezien!
Wat un errug nr is dat zeg! :eek: gatverdamme! en ze ziet er ook nog hoerig uit! :eek: Nog hoeriger dan in 'Voulez vous coucher avec moi se soir'!(Lady Marmelade). Hebben jullie deze clip ook al gezien en wat vond je ervan? ik vind dat nu wel heeeeeeeeeeeel errug ver gaat! Maja, nu ff jullie mening pleeze???? laat ze un hele tijd nix van zich horen, komt ze nu met het kattengejank-nr-aller-tijden aanzetten en met een hoerig geval aan. Tsja, ut is maar waar je zin in hebt :rolleyes: :p |
christina en redman
zag gister niewe clip van christina aguilera ft. redman
op zig wel vet liedje (stukje van redman) maar vind het maar rstom dat rappers zoveel pop gaan doen zoals nelly met Nsync en ja rule met j-lo (dat valt nog wel mee) had dit van redman niet verwacht maja |
ikheb de clip nog niet gezien, maar aan de reacties die ik heb gehoord en door de naam van het nummer kan ik me ongeveer wel voorstellen wat voor clip het is. maar is het eigelijk een mooi nummer, of is het van dat standaard cristina aguilera-gejank???
|
lees christina redman
|
Ik zet altijd het geluid uit en dan ga ik genieten van dat goddelijke lichaam :D :eek: :D
|
ze is te dun
|
k hoop dat britney zon clip maakt
:p |
Citaat:
|
Die Christina heeft toch geen mooi lichaam!? Het valt mij heel erg tegen!!
|
Citaat:
|
Citaat:
als je op kinderlichaampjes valt... |
Citaat:
|
ik ben een man gevangen in een kinderlichaampje :rolleyes: :p
|
onzijdig typje he GRRR? (eerst een vrouw nu een man in een kinderlichaampje ;) )
|
Ik wil die clip graag eens zien :).
|
Clip is erg ranzig maar het nummer is wel stoer. Tenminste niet het standaard katten gejank
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien vergeten mensen dat het om de muziek gaat en niet om de clip. Koop een playboy en get a life.
Christina zak in de stront. |
Citaat:
zijn best geil :o :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze loopt er lekker hoerig bij jeeej :p
|
Citaat:
Copy & paste van mijn reactie op F&TV: Typisch staaltje pseudo-controverse van MTV. Beetje bezweet dansen in bikini's. Misschien dat Balkenende dit schokkend vindt, maar ik word er niet warm of koud van. Waar blijven de tentakelverkrachtingen? Lichamen, uiteengereten door machines? Onschuldige dieren, die voor het oog van de camera live geslacht worden? *gaap* :p |
ze komt wel gevaarlijk terug. mischien is het een beetje te maar het is best een leuk liedje. en ze is volgens mij ietsje dikker geworden staat wel beter
|
Nou ze is anders wel heet hoor in die clip...
Ik wacht met smart op de counter-attack van Britney :D |
Heeft er niet iemand even een plaatje van ofzo? Ben stiekem wel benieuwd *OEH!* ;)
|
Hij komt ongeveer elk uur wel een keer langs op tmf / mtv...
|
Ik vind de clip eng. Ik vond Christina in haar eerste 2 clips een mooie meid, maar nu... Een mager dingetje met siliconenbollen en geen reet. Jammer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik mocht willen dat ik daar plaatjes van had.. Als ik ze had gehad dan zou ik ze zeker opsturen.. Maar dat gaat dus niet lukken..
En trouwens, liggen luie mensen niet de hele dag tv te kijken dan ;) |
Shit, je hebt me door! *rent huildend weg*
|
Nee Hukkie BLIJF NOU!!!! Ik had het niet zo bedoeld... Sorry! Maar er is helemaal niks mis met de hele dag TV kijken toch? Tis iig ook een van mijn favo bezigheden hoor.. Maar dan kan je toch even overzappen naar TMF / MTV / The box? en anders waarschuw ik je via hier wel als ie on is./.
|
Citaat:
:D *handjes achter hoofd* |
lalala http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=237806 lalala
|
Christian heeft 11 piercings in d'r lichaam maar ze zegt leker niet waar :rolleyes:. Kijk, neus, lip, en dan waarschijnlijk 2 tepels en waar zit de rest dan.. 7 piercings onder de navel?
|
Citaat:
|
6 piercings in je schaamlippen kan makkelijk hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
Ripper |
ik vind het minder van redman...
dat ie zich hiertoe laat verleiden... maar ze ziet er wel lekker uit... btw, ze heeft een rode underhöse aan... |
dat rokje is 3 cm stof. ik ben erg blij dat ik haar bilspleet heb mogen aanschouwen in die clip.
*kots* |
toen ik het op het begin hoorde, vond ik het maar een rot nummer maar nu vind ik het wel weer vet! maar dat is heel vaak bij mij!!!!!!
ze ziet er inderdaad wel vet slettebakkerig uit, maar ja......... DAAR HEB IK NIKS OP TEGEN! :D:D:D |
Citaat:
|
Ik vind d'r echt super geil in die clip.
Maar daarvoor ben ik 16. |
kvind het geil zo met dat rode slipje :D
Citaat:
|
één woord:
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! |
Citaat:
jij mag dat nog ~!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |