![]() |
Wie van alle lieve mensjes gaat volgende week Dracula kijken?
Ja hoor, daar heb je mij weer met m'n debiele vampirefetisj, maar goed. Op net 5 geloof ik. Als je hem al hebt gezien; wat vond je ervan?
|
Welke, de nieuwe of de 'klassieke' (die van een paar jaar geleden)?
Ik wil 'm sowieso wel zien.... Heb vast ook een vampieren fetish :p:D |
Oe 2 lotgenoten (y)
Ga 'm wel kijken denk ik... |
:p
|
Welke?
Die hele nieuwe, de oudere met Keanu Reeves en Winona Rider, of die hele oude? Alleen als het de laatste is, ga ik hem kijken, die is cool. :) |
Ik meende er tussenin, ergens uit negentienzoveelenzeventig. Zal wel heel laat komen, ben ik zaterdag natuurlijk mn bed niet uit te branden. Maar ik MOET hem zien. Ik word altijd zo relaxed van Draculaatjes met mooie scherpe hoektandjes, ik heb laatst zelfs een aflevering van die rukserie Hercules (negatief dus) uitgezien omdat er zo'n mooie Dracula in speelde.
|
Oe die heb ik ook gezien! Geloof ik... :p
|
En jij hebt iets met 'oe'? :p
Wat vond je van m trouwens? Mooi toch? *zucht....* |
Wie ik? Neuh... :p
En ik vond het zo ongeveer de enige leuke ep van Hercules ever... Meestal is het saai, saai. Nu niet (y) :) |
Ja, maar ik bedoelde Dracula. Die was mooi... Of let je daar nog niet zo op? Ik vind je niet te jong ofzow, je had mij eens moeten zien op m'n veertiende. Ik had nog net geen vriendje, maar ik werd errug onrustig van mooie mannen (Angel, Spaaaaike.....).
|
Citaat:
|
*heeft ook dracula fetisj*
oeh 4 lotgenoten :p Die Dracula met Winona is idd wel heel gaaf :D |
je moet juist de echte oude versie kijken; Nosferatu, eine Symphonie des Grauens uit 1922
Typisch een voorbeeld van hoe cinema hoort te zijn, iets wat je steeds minder terug ziet tegenwoordig. |
Citaat:
Ahem..... Ik word nooooooit onrustig van mooie mannen :o ;) En Dracula was idd mooi... Had ik wel op gelet, maar niet getypt :) |
Het gaat om John Badham's Dracula uit 1979.
Misschien dat ik 'm kijk als ik niks te doen heb. Ik zou nog wel eens Max Schrek of Bela Lugosi als Dracula willen zien. :) |
Citaat:
hoewel je voor een lekker avondje film misschien toch beter de Dracula uit 1994 op kunt zetten, want ik heb Nosferatu nu zown 4 keer gezien, en mijn medekijkers vielen een voor een in slaap :rolleyes: ... |
wanneer dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh oeh oeh!
die wil ik wel zien :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |