![]() |
The sims beestenboel probleem
Ik heb the sims beestenboel geinstalleerd bij de hote date en de op vakantie en de house party maar het spel wilt niet meer opstarten weten jullie mischien aan wat het kan liggen ;)
ik heb een pentium 4 en windows xp mischien kan het daar aan liggen aan windows xp |
Citaat:
ontopic: download een patch ofzo :) Gewijzigt: te brut :) |
Citaat:
Ik zou ook idd even naar een patch gaan zoeken Anders nog even in de handleiding kijken.. |
ik heb het spel wel niet
maar in welke volgorde heb je het geinstalleerd? dat maakt ook nog wel eens uit bij the sims |
Ik heb Sims, Living Large, House Party, Hot Date en Unleashed er in deze volgorde opgegooid en het werkt prima.
Voor de Dutch-n00bers zou dat zijn: Sims, Rijke Leven, House Party, Hot Date en Beestenboel.. |
Ik heb eerst het rijke leven en dan de house party en dan de hote date en dan op vakantie en dan beestenboel
maar het werkt nie t :( ik vind op de site er ook niets van |
Heb je de originele ook dan? ;)
Dus The Sims zelf |
Citaat:
Ik had ook eerst Party geinstaleerd en daarna Living large. En alles ging goed |
Ze advizeren het wel om het op die volgorde te installeren. Staat in de handlijding.
*leest de handlijdingen als ik iets ga installeren* Maar volgens mij maakt het voor een paar van die aanvollingen niet uit. (Party en Living large) Voor hot date en vakantie is het een ander verhaal. |
1. heb je de origineel the sims (dus niet illegaal)
2. lama al gezien 3. mischien moet je iets van een patch downloade :confused: mischien moet je op de snelkoppeling rehtermuisknop drukken dan eigenschappen dan compatibiliteit en dan "dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren en dan iets van windows 200 kiezen ofzo wil ook wel eens helpen |
koop een ander spel
|
Citaat:
Hoe komen jullie aan unleased? ik wil het ook wel even proberen!!! :D demos??? :mad: of doet Maxis dat niet meer? |
Citaat:
|
maar waar blijft sims online :confused:
|
ze zeggen "coming 2002" mogen ze opschieten want het is al 2002(jaja ik ben bij de tijd)
en.... er staat niet een preciese datum dus ik mag hopen rond december denk ik verwacht ik |
Citaat:
maar ontopic.. nueh weet ik niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij komt ie ook in nl uit hoor
*ditwas allemaal offtopic*;) |
the sims online komt wel in nerderland uit hoor
en anders download je hem toch gewoon |
Probeer eens alle achtergrond programma's af te sluiten.
Zoals virusscanners... |
Ik weet ook nie juist wanneer the sims online uitkomt
moet je dat via een site spelen ofzo ??? een paar foto's Screenshots http://www.ea.com/eagames/official/t...ens_index2.jsp |
Citaat:
|
waarom zijn er dan al zoveel foto's van ??
en op zo een koop site kan je the sims online kopen als die uitkomt wil ik die ook hebben want ik heb alle simsen the sims zegt dat je op ctrl alt+delete moet drukken en alle processen beeindigen dn dan gaat het spel veel rapper ik weet het ook niet |
Volgns mij willen ze The Sims Online gewoon tegen kerst in de winkel hebben liggen, voor hoge verkoopcijfers :)
|
ik denk dat dat spel nooit in europa uit komt
want er zijn nu al 2 versies van the sims online en de 1 site is al oud en die is ook nooit uitgekomen en ja moet tegen andere mensen van de wereld spelen het is nogal onwaarschijnlijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |