Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Max Payne engine of hoe dat ook mag heten. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=239244)

Rhinus 05-10-2002 14:58

Max Payne engine of hoe dat ook mag heten.
 
Zijn er spellen die die hebben? Zo ja, welke. Zo nee, waarom niet?

Retarded 05-10-2002 16:59

Citaat:

Rhinus schreef:
Zijn er spellen die die hebben? Zo ja, welke. Zo nee, waarom niet?
nee, daarom niet

Rhinus 05-10-2002 17:17

Daarom niet? Poe heej, dat is wel een heel goed argument!

Zeg dan gewoon dat je niet weet waarom dat dat is..

Cerberus Rvo 05-10-2002 20:12

Voor zover ik weet is Payne de enige game met deze engine. Hij heet MaxFX trouwens. Waarom hij verder niet gebruikt werd/wordt weet ik niet zo, hij had nochthans een grote potentie qua grafische capaciteiten. Hoe het met het coderen zit en aanpassen aan andere speltypes, dat weet ik niet. Max Payne 2 zal hem nog wel gebruiken denk 'k.

Kozak 05-10-2002 21:35

Ik denk omdat het erg programmeer onvriendelijk is, waarschijnlijk is hij totaal ingebouwd in het geheel. EN dan is er ook nog dat het een nogal beperkte engine is (howel MP een van de beste games ooit is).
JK2 gebruikt Q3 engine, en bereikt wel bezelfde effecten.

Orion84 07-10-2002 14:29

der is wel een mod voor soldier of fortune 1, die ook een soort bullet time doet, maar of je daar ook van die mooie dodge moves kan maken weet ik nie.

het is niet met de Mp engine, maar het lijkt er dus wel op

wyner 07-10-2002 17:54

SoF1 gebruikt de Quake II engine. (Waar Half-Life ovgs ook op gebaseerd is.)

freaki 09-10-2002 23:32

Citaat:

Cerberus Rvo schreef:
Voor zover ik weet is Payne de enige game met deze engine. Hij heet MaxFX trouwens. .

3dmark 2001 gebruikt de engine ook


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.