![]() |
Vacht van mijn bestaan
Vacht van mijn bestaan
O hart dat breekt in twee, geef je mij een stukje mee? Ook gemoed deelt met je mee en zoet, gedwee breken wij op zee mijn gehavend scheepje nu verbrijzeld, taant ze op de golven - hoe werd ik toch ooit bedolven en hoe stroomden de boten van gemoed zo vol - gezonken in de golven - dronken door het water stroom jij leeg, mijn hart, mijn kater ben jij zo zwart - geboren? zo gehard, je hart verloren en huilend om de leegte in mijzelf stelpen zuchten nu de tranen en bekleden hen vluchtig met een vacht zo zacht, maar toch voor even want mijn hart begeeft - te leven in de liefdeloze leegte van bestaan |
hij is op zich echt heel kunstig, het leest wel moeilijk omdat de indeling wat vreemd is, maar dat maakt hem misschien juist wel zo speciaal
|
Citaat:
ik probeer dat de laatste tijd meer te doen spelen met klanken, spelen met ritme, spelen met metrum :D |
hhijs goed
maar ik vind het 1e stukje, omdat het rijmt, iets minder maar toch vinnik hem mooi :) |
Citaat:
ik zat zelf ook met het eerste stukje, eh, ik zat er meer mee dan met de rest ;) Kom je op MSN? |
zeer koeltjes
( :o de schemerige lucht contrasteert zo mooie met de zwarte bomen :o ) (FOREVER ME!! :D) groets de pizzeria |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |