Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ZOOOOOOOOOO verliefd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=239477)

Yamyam 05-10-2002 19:17

ZOOOOOOOOOO verliefd

Ik wordt helemaal gek van mezelf en gek van hem want in t weekend mis ik m zo en ik heb nog geen woord met m gesproken maar als ik m zie gaat alles werken en wordt ik helemaal heet en trillerig en mijn god wat moet ik doen om eens ergens anders aan te denken.

Mephisto 05-10-2002 19:58

Ja... en? Wat moeten wij met deze info? Stel een vraag of zeg niets; aan mededelingen hebben we niets. :rolleyes:

BTL_BTR 05-10-2002 21:02

Citaat:

Mennuz schreef:
...........
:eek: :confused: :eek:

PardonMe 05-10-2002 21:16

Citaat:

BTL_BTR schreef:
:eek: :confused: :eek:
ja ik vind die reactie ook een beetje onterecht..
En overigens stelt ze wel een vraag in haar topic!!

Citaat:

Yamyam schreef:
wat moet ik doen om eens ergens anders aan te denken.
ennuhmz hoe je dat kunt doen...? tjaa euhmz, ga iets door waarbij je ff je hoofd moet gebruiken zodat je gedachten ff ergens anders bij zijn ofzo..?
Ik weet het nie :D
Succes iig :)

I'ts Moi 05-10-2002 21:25

Citaat:

Mennuz schreef:
*censuur*

Gefrustreerd ofzo? :p

PardonMe 05-10-2002 21:28

Citaat:

I'ts Moi schreef:

Gefrustreerd ofzo? :p

hoop maar dat ie zn vriendin niet echt zo behandeld ;) :eek:

Maar goed, ik snap zijn punt ook wel een beetje, althans ik kan me er enigzins iets bij voorstellen, mjah om het dan zo te zeggen....? Maar goed, het is nu wel in 1 keer duidelijk.. :D

moenbase 06-10-2002 09:43

Citaat:

Yamyam schreef:
Ik wordt helemaal gek van mezelf en gek van hem want in t weekend mis ik m zo en ik heb nog geen woord met m gesproken maar als ik m zie gaat alles werken en wordt ik helemaal heet en trillerig en mijn god wat moet ik doen om eens ergens anders aan te denken.

Waarom vertel je hem niet gewoon dat je hem leuk vind. Misschien klikt het ook wel goed tussen jullie.

Yamyam 06-10-2002 12:16

Citaat:

PardonMe schreef:

Maar goed, ik snap zijn punt ook wel een beetje, althans ik kan me er enigzins iets bij voorstellen, mjah om het dan zo te zeggen....? Maar goed, het is nu wel in 1 keer duidelijk.. :D

Ik ben geen hem.

Yamyam 06-10-2002 12:17

Citaat:

Mephisto schreef:
Ja... en? Wat moeten wij met deze info? Stel een vraag of zeg niets; aan mededelingen hebben we niets. :rolleyes:
Jij bent nog maar 2, jij snapt mij niet.

Alicia Silverstone 06-10-2002 12:22

Misschien kun je toch iets meer vertellen.....?
Want zo heeft niemand er wat aan.

Roos 06-10-2002 16:14

Anders maken we hier een groot Ik-ben-Verliefd topic van?

Alicia Silverstone 06-10-2002 16:18

Citaat:

rosi schreef:
Anders maken we hier een groot Ik-ben-Verliefd topic van?
En dat is? Iedereen die hier vet gaat zitten zwijmelen?? :D Ik vinnet best hoor

Lethalis 06-10-2002 18:21

"Wie gek wordt van liefde zou het vroeger of later ook wel zonder liefde geworden zijn" - G. E. Lessing

nare man 06-10-2002 20:53

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
En dat is? Iedereen die hier vet gaat zitten zwijmelen?? :D Ik vinnet best hoor
[zuurpruim-mode]Nee, want dat is maar zout in de wonden wrijven voor hen die niet verliefd zijn of net gedumpt zijn...[/zuurpruim-mode]

gizmo 06-10-2002 20:55

Citaat:

PardonMe schreef:

wiieh..
hihi :p

Roos 06-10-2002 21:51

Citaat:

nare man schreef:
[zuurpruim-mode]Nee, want dat is maar zout in de wonden wrijven voor hen die niet verliefd zijn of net gedumpt zijn...[/zuurpruim-mode]
Ja, dan ben je gewoon dom als je op een link "ZOOOOOOOO VERLIEFD" klikt

Mephisto 06-10-2002 21:55

Citaat:

nare man schreef:
Zout ontsmet wel :p

nare man 06-10-2002 22:23

Citaat:

Mephisto schreef:
Zout ontsmet wel :p
Je zult er verbaasd over staan hoe goed de parallel is met de werkelijkheid. De pijnlijkste weg is vaak wel de beste...

Citaat:

rosi schreef:
Ja, dan ben je gewoon dom als je op een link "ZOOOOOOOO VERLIEFD" klikt
n/o hoor, maar is dit een soort anti-charme-offensief?

GRRR 07-10-2002 01:13

zeur niet zo (geldt voor iedereen hier)

chardros 07-10-2002 05:26

Je bent niet de enige ik ben ook verlie##

PardonMe 07-10-2002 07:49

Citaat:

Yamyam schreef:
Ik ben geen hem.
dąt stukje ging ook niet over jou, maar over een post, die inmiddels verwijderd is.. :)

ABrules 07-10-2002 10:00

verliefdheid wil nogal eens sucken... zoals nu... ellendig gevoel is het maar...

Roos 07-10-2002 16:08

Citaat:

nare man schreef:
n/o hoor, maar is dit een soort anti-charme-offensief?
:confused: Nee, maar het is toch zo?
Als ik ontzettend liefdesverdriet heb, klik ik niet op een link met "ZOOOOOOO VERLIEFD". Dan weet je dat er een lief verhaaltje komt. als je daar niet tegen kan, moet je er gewoon niet op klikken. Sim-pol :p

nare man 07-10-2002 16:11

Citaat:

rosi schreef:
:confused: Nee, maar het is toch zo?
Als ik ontzettend liefdesverdriet heb, klik ik niet op een link met "ZOOOOOOO VERLIEFD". Dan weet je dat er een lief verhaaltje komt. als je daar niet tegen kan, moet je er gewoon niet op klikken. Sim-pol :p

Ja ok :p

Kan een beetje slecht tegen kritiek...ook al was dat in dit geval ingebeeld, never mind :) :o

Piccola 07-10-2002 16:13

Als je nou eens ging proberen om een praatje met hem te maken ofzo.. :)

Loezzel 08-10-2002 10:02

Ah joh Menno, dat zal best meevallen. Je moet je onzekerheid van je afzetten, dan heb je meteen al een andere uitstraling. Haha, hoor mij, das wel makkelijker gezegd dan gedaan....

En voor YamYam wil ik zeggen. Volgens mij is er geen middel tegen verliefdheid. Je moet het gewoon uitzieken, hoe erg dat soms ook is....

gizmo 08-10-2002 12:55

Citaat:

Loezzel schreef:

En voor YamYam wil ik zeggen. Volgens mij is er geen middel tegen verliefdheid. Je moet het gewoon uitzieken, hoe erg dat soms ook is....

agree

Het is gewoon kut.. maar je kunt er niets anders aan doen dan wachten tot het over gaat... :(

en soms gaat het niet helemaal over en bloet het later weer op :)

Loezzel 08-10-2002 14:10

Citaat:

Oew!, hoe weet iedereen mn naam!. Nou, soms HEB ik er wel vertrouwen in, maar dan word mevrouw verliefd op een andere jongen, of iets dergelijks, of het gaat snel uit, of ik wacht te lang met iets ondernemen (bij mij is het altijd NOOIT, vdaar ), en wawawawawa. Op een gegeven moment heb ik zoiets van *Oew!, leuk meisje,...... jammer dat het toch niets word *. En naar mij komen ze nooit, dus, mja, laat dan maar
Haha, ten eerste noemde je zelf je naam in je enerlaatste berichtje.
Ten tweede... dat bedoel ik dus!!! Je moet niet denken : *Oew!, leuk meisje,...... jammer dat het toch niets word *. Je moet denken: *Oew, leuk meisje,..... die ga ik eens even laten zien dat ze met me uit moet om te zien wat voor een leuk iemand er op haar af is gekomen!!*

Loezzel 08-10-2002 17:42

Citaat:

Ow, oke, maar ik vind mezelf ook niet zo leuk, dat is het probleem
Moet je daar dan niet iets aan gaan doen? Je kunt het tenminste proberen... ;)

Zou je daar niet iets aan gaan doen dan? Je kunt het tenminste toch proberen.... ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.