![]() |
Hoe zit het met de clips van tegenwoordig?
Als ik naar MTV of TMF kijk, valt het me steeds meer op dat er zoveel hoerige clips voorbij komen. Het lijkt wel alsof het tegenwoordig alleen maar om blote vrouwen lichamen gaat i.p.v. de muziek. Alhoewel die muziek ook wel bijgeschroefd mag worden. De teksten zijn echt belachelijk. Al die nummers die over sex gaan en dat wordt dan allemaal zo banaal gebracht ... Ik zie totaal geen niveau meer.
Rappers worden omringd door vrouwen met hooguit een klein bikini'tje aan, er wordt schaamteloos ingezoomd op trillende billen, close-ups van mannen & vrouwen (en vrouwen & vrouwen) die elkaar aan t aflebberen zijn. Grote villa's, dure auto's, gouden kettingen ... er wordt een wereld afgebeeld waarin mannen duidelijk "the man" zijn, met een "geil wijf" voor de sex. Ik zag laatst de clip van Christina en ik zat echt met verbazing te kijken. Ze liep gewoon haast in dr string te paraderen! Hallo! Is dat nou het enige waar het om draait? Wil je nou echt zo je geld verdienen? (de naam van het nummer past er ook wel bij: Dirrrrty....) Ikzelf vind dit geen voorbeeld voor de jongere kijkers. Ik kan me bijv. voorstellen dat meisjes er precies zo uit willen zien en een negatief zelfbeeld kunnen krijgen omdat ze niet aan dat beeld voldoen. Wat vinden jullie? Zeik ik teveel, maak ik me druk om niks, is dit tegenwoordig normaal? Zeggen jullie 't es. :) |
Naar mijn idee krijg je hier in nederland alleen op tv te zien wat verkoopt
er zijn zoveel videoclips die wel wat hebben, een mooi verhaal of iets ontroerends maar dat verkoopt blijkbaar hier niet. Ik vind er ook geen bal aan op tv,dan hebben ze bij de box bv zo een urban night en ik verwachtte echt ''hiphop'' maar nee hoor altijd weer dezelfde clips of van die hele oude die in hun tijd ook al grijsgedraaid waren op het scherm. het is jammer Rat |
op TMF is inderdaad weinig hoogwaardige muziek te vinden, maar om je zorgen daarover te gaan maken...
er is kennelijk heel veel vraag naar. om je zorgen te gaan maken over het zelfbeeld van jonge meisjes, lijkt me ook overbodig. en als ze daar gevoelig voor zijn, zien ze hoerige vrouwen ook wel op andere tv-zenders/tijdschriften/internet/etc. |
|
dat is precies de reden dat ik geen TMF meer kijk (The BOX en MYV zitten hier neit op de kabel en die mis ik ook helemaal niet)
Áls ik een goede clip wil zien, download ik er wel eentje (Meat Loaf, Queen, Procol Harum oid, dát waren pas goede clips, goed verhala erin, gewon prachtig (y)) |
Citaat:
kheb me pjoeter vol staan met clips en ik heb allemaal hele mooie dvd's als ik eens in een clipstemming ben heb ik genoeg te zien, is geen tmf voor nodig |
Tja sex sells. Het doel van een clip is om zoveel mogelijk plaatjes te verkopen. Een clip moet de mensen kunnen boeien. En het enigste wat mensen eigenlijk boeit is wanneer er wat geile wijven in voor komen in een clip.
Verder denk ik ook om zo'n soort clip het goedkoopste is om te maken. Je huurt wat geile vrouwen, je doet wat kettingen om. En je hebt een clip. |
Citaat:
KaZaa aan de top ! (y) |
ik zet altijd t geluid uit als ik n muziek zender opzet :D
voor t geluid heb ik n cd-speler :) |
op irc hep je trouwens ontzettend veel van die channels waar je clips ken downloaden
en muziek mjah dat even voor de mensen die het nog niet wisten wat er ongetwijfeld niet veel zullen zijn :) |
Citaat:
|
Ik word helemaal ziek van die clips van nelly of wat dan ook.
Allemaal van die goedkope hoeren er bij, een beetje dom. Maar goed ik blijf lekker naar mn vrolijke punk aan het luisteren, want das VEEEEEEEL leuker :D |
het is zeker jammer dat er op kanalen als tmf en (de nederlandse) mtv alleen clips worden gedraait die populair zijn, en aangezien er zo'n 6 miljoen nep-negers rondlopen in nederland ,kun je wel raden waar je elke dag me om je oren word geslagen...jammer. Het zou mooi zijn als er ook (wat meer) aandacht geschonken aan de minder bekende, minder toegankelijke muziekstijlen
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |