![]() |
De Pil
Ik ben 16, mn vriendin is 14. We hebben het al wel eens gedaan, maar alleen met condoom.
Nu wil ik heel graag dat ze aan de pil gaat, maar...... Haar vader is haar huisarts, en ze wil wel aan de pil, maar wil geen andere huisarts, en tis ook lullig om dan naar je pa te gaan, zo van "hey, pap ik wil aan de pil, zou je die ff voor willen schrijven?" Problem... help me/us |
ik snap niet waarvoor het lullig is hoor,het is lulliger om naar je vader te gaan voor een morning after-pil of zwangerschapstest.
|
duh, dat lijkt me logisch. Maar kom op zeg, leef je ff in. Jij gaat toch ook niet tegen je ouders zeggen "Hey pap, mam, ik ben gisteren met mn vriend naar bed geweest, maar alleen met condoom, en nu wil ik de pil."
Als ouders zijnde ben je best wel ongerust over je dochter/zoon hoor. Vooral als die 14 is. FF SERIEUS AUB |
ik ging rond die leeftijd ook aan de pil,zeg anders dat ze last heeft van lang ongesteld zijn,buikpijn ect.
der vader heeft ook liever niet dat zijn kleine meid pijn heeft en zal dat heus wel willen verminderen/weghelpen. en over dat naar bed gaan hoef je niks te zeggen. |
Het is idd de ideale smoes om te zeggen dat ze er zo'n last van heeft.. of dat ze het vervelend vindt dat ze niet zelf kan bepalen wanneer ze ongesteld wordt oid
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |