![]() |
Rotterdam Ska-Jazz Foundation
kent iemand deze band?? of heeft iemand heel toevallig deze band ook nog in de ACU gezien net? ik had er nog nooit van gehoord maar ze waren super! (y)
wie had nou ooit kunnen denken dat er zoveel goeds uit Rotterdam kwam! 't is vrij authentieke ska waar je niet stil bij kan blijven staan en wat gewoon lekker dansbaar is enzo en wat rock steady en reggae en jazz en dub en weet ik veel voor diegenen die het niet kennen (zoals de meesten denk ik), onthoud de naam en ga ze maar eens bekijken (bijvoorbeeld 12 oktober samen met de hardheid, beans en nog wat skabands in alkmaar) http://www.rsjfoundation.com/ (de mp3's op de site vielen mij een beetje tegen, maar dat bleek live zeker niet het geval te zijn) |
nah een tip van jou kank nie negeren natuurlijk :p
ken ze niet, alkmaar is te ver helaas... maar zal het proberen te onthouden en wat downen... |
volgens mij zag ik dien in t voorprogramma van mark foggo...
kvond et niet egt super ofzow... bandleider was wel grappig... kondigt ie een (instrumentaal) # aan, zegt ie: dit gaat over ee schildpad die niet kan zwemmen is t afgelopen: nou die schildpad heeft et ook niet overleefd... :D lol |
Citaat:
Lekkere muziek, ik vind dit niet echt tegenvallen? Bedankt voor de tip :) Btw The Apers komen ook uit Rot-teeuhr-dam, er komt inderdaad wel veel goeds vandaan. ;) |
Citaat:
|
Ze komen 31 oktober in Waterfront, 5 €.
Ik ken ze nog niet, maar McMotion's beschrijving klinkt positief en aangezien hij behoorlijk verstand heeft van ska ga ik d'r zeker heen :) |
hey koel. misschien kom ik ook als ik geld heb en energie :] heb wel zin in een ska-fest
|
volgende week donderdag (13-02) komen ze in Unitas in Wageningen! allemaal komen :) de Hardheid speelt ook, en daarna wordt er in de kleine zaal alleen nog maar SKA gedraaid :)
DUS waar gaat iedereen volgende week donderdag heen??? *hint* http://www.jvunitas.nl/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ah koel :) welke van de.. ehh.. 6 ofzo?
'k heb ze alleen nog toen in de ACU gezien, maar in Unitas zie ik ze dus weer (ja wat wil je he.. 't is ook zulke vette muziek :p) |
Citaat:
RSJFoundation had ik erg graag willen zien... |
ik heb ze in het voorprogramma van let's quit gezien vorige week
ik vond ze leuk voor 2 minuten |
Ik zag ze afgelopen zondag en ze waren zeker wel leuk :)
|
Ze treden ook in paradiso op, dat is voor mij weer makkelijk te doen :D
15 februari, dansen voor vrede. :) 5 euro (kosprijs). |
en komen er nou nog een hoop mensen of niet?
|
Die komen ergens in juni ofzo ook naar Nijmegen.
Maargoed, ik zou wel willen, maar ik heb geen geld en niemand die meewil. |
Citaat:
|
ja doe maar :) jullie kunnen eventueel bij mij blijven pitten
|
Ik heb ze ook voor Let's Quit gezien. Op zich wel leuk, maar geen topper voor mij. Hoewel de bassist wel erg hip was :cool::)
|
tss waar was iedereen :confused:
|
sjoedje wou niet mee, en toen ging ik ook maar niet...
|
Citaat:
Maar de muziek is zo überchill. Ik luister vrijwel niets anders meer op mijn mp3'ertje ;) En ik heb maar een paar nummers :p |
Citaat:
|
de Rotterdam ska-jazz foundation is gewoon ge-wel-dig!
ik heb ze toevallig vorige week 2x gezien, donderdag in Unitas wageningen (zeer goed) en zaterdag in paradiso bij dansen voor vrede. Wreed. Dansen voor vrede was zowieso vet relax, die andere ska band ook (hoe heette die ook alweer?) |
die andere skaband in unitas? de hardheid?
|
Citaat:
|
Ik heb ze al minstens drie keer gemist hier in Eindhoven, maar als ze nog eens komen ga ik zeker, whatever happens!
|
playlist:
legowelt - disco rout legowelt - gotoburg jacks legowelt - chokolecktrik 10.000 elektrovolt - everybody needs a ms10 rude 66 - out in style rude 66 - my 909 remix 10.000 elektrovolt - exp 10.000 elektrovolt - moon religion 10.000 elektrovolt - lego sex 10.000 elektrovolt - creeps in the disco solvent - my radio adult. - hand to phone legowelt - arpy our modular friend 10.000 elektrovolt vs refja - tekno mix voor een lekker elektro avondje ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |