![]() |
het lukt niet :-(
Ik heb al een tijdje verkering met een hele lieve jongen .alles gaat goed, maar er is 1 probleem.
we hebben al een paar keer geprobeerd om 'het'te doen, maar op de een of andere manier lukt het niet. zijn penis gaat gewoon niet in mijn vagina. ik ben wel opgewonden genoeg, en hij is niet overdreven groot geschapen. ik ben nog wel maagd. kan het komen omdat zijn penis niet stijf genoeg is ? dat idee heb ik dus elke keer maar hij heeft dit niet door volgens mij. heeft iemand misschien wat tips ? |
Het kan zijn dat de penis van je vriend inderdaad niet stijf genoeg is, dan gaat ie er ook niet makkelijk in.
Maar ik denk dat je onbewust toch gespannen bent, waardoor de penis van je vriend er niet in gaat. Dat heb ik ook weleens, zonder dat ik een reden heb om gespannen te zijn... Dus is denk dat dat ook de reden is waardoor het bij jullie niet lukt... Heb er niet veel tips voor, alleen ontspannen... Ben je misschien bang voor pijn ofzo?? Nou, ik hoop dat het jullie binnenkort gaat lukken... Heel veel succes!! (y) |
Misschien een keer rustig op je eigen kamer en dan de tijd nemen :)
Gewoon proberen, pijp heb vantevoren of speel beetje met hem. |
laat je beffen....
|
drink wat alcohol dan ben je meer ontspannen..
of gebruik glijmiddel, kan ook helpen.. of een kussen onder je billen, zodat hij makkelijker in je kan komen |
Vaginisme?
|
Citaat:
|
Ik denk ook dat je te gespannen bent, dat heb ik ook vaak. Toch altijd weer die onbewuste spanning. Mijn vriend probeert me dan te ontspannen door verhaaltjes te vertellen enzo, dat helpt hoor!
En de grootte van zijn penis heeft nix te maken met dat het niet lukt. Als ik het goed heb ik iederen penis die stijf is ongeveer even groot.... |
Het komt wel hoor, je moet niet verwachten dat ie er de eerste keer soepeltjes inglijdt.
Blijven proberen en vooral niks forceren. Zorg dat je wel nat genoeg bent iig. |
Dit is idd natuurlijk wel erg vervelend. Zoals al eerder aangedragen is in dit topic raad ik je aan om jezelf zo veel mogelijk te ontspannen, en er niet aan denken dat het misschien weer niet zou kunnen lukken. Ga er gewoon vanuit dat alle goed gaat. Gebruik ook voldoende glijmiddel (te koop bij het Kruidvat) of gebruik gewoon speeksel. Je kan ook een condoom gebruiken, deze zijn vaak wat gladder dan een penis en de meeste condooms bevatten standaard al een kleine hoeveelheid glijmiddel.
Succes! Martin |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: ik denk dat je wat meer moet relaxen en glijmiddel is ook een goed idee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je die van hem kan buigen... "dubbel vouwen" zge maar zonder dat ie pijn doet, kon je er vanuit gaan dat ie niet hard genoeg is... Dat hij te groot geschapen is, of jij te nauw bent lijkt me sterk... Een vrouwenvagina en schede zijn rekbaar...
|
Citaat:
|
Probeer het eens met glijmiddel of een kussentje onder je kontje op het moment dat hij naar binnen wil je kanteld dan namelijk je bekken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan mischien wel opgewonden genoeg zijn , maar benje ook wel ontspannen ? dat speelt een kleine rol :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |