![]() |
[HEMArOIds] MP3's
hemaroids speelt punk.. (stijl is nog nie egt vast gezet) en t is allemaal nog n beetje heel erg chaos.. maarjah.. hier zijn al wa mp3's die we opgenomen hebben :D
* Hemaroids Hier hebben we nog geen tekst op.. maar da komt nog wel.. dis t eerste nummer die we zelf hebben geschreven.. * The Stolen Song Di is een verbouwd nummer van de heideroosjes.. (not so long song) we hebben n paar woordjes veranderd :D.. heel simpel.. * The Stolen Song(Oi! version) De zelfde als de normale versie.. alleen deze is PURE CHAOS :D.. maar wel lachwekkend.. en deze zing ik :D * Funny? (No Fun At All Cover) Gezongen door jimmy.. terwijl hij gitaar speelt.. maar hij wist de text amper.. dus hij zingt wa raar :D.. :D owjah.. ik ben weer zo true om mee "GO" te roepen :D..zonder drum dawel.. maarjah.. klik hier als je ze niet kan downloaden vanaf hier Hemaroids is: - herojuana\jimmy, gitaar+vocals of drum - ook harrie\tom, gitaar+vocals - SE\rik, bass+vocals - hemaroidsroady\hans, gheghe inval-drummer\gitarist\zanger whatever.. t probleem is.. hij kan t geen van allen :D |
(y) heel veel suc6 ermee :D
|
wiejjj :)
ons pap over hemaroids-hemaroids: "is daar oowk nog zang bij.. en drums.. en bas?" :p wel kewl hoowr :) |
Citaat:
[edit :p] |
Citaat:
|
Citaat:
maar gitaar overstemt bas ofsow :S.. hij heeft de rest van de nummers oowk al ghoord :) |
gitaar hoort bas te overstemmen, dus dat doen jullie al goed! (y)
maar ik moet zeggen, heel emm... apart.... |
Citaat:
|
Citaat:
gheghe.. di zijn nog maar wa domme opnames.. ik denk da we volgende repetitie wel wa beter werk hebbe.. want dan repetere we waarschijnluk voor de 1e keer met volledige bezetting :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarruuh.. als we n keer goed op gaan neme doen we da met n mengpaneel en in meerdere sporen ensow.. |
Is wel leuk om zo'n beginnend bandje te horen :D
(Doet me aan mijn bandjes denken) |
dit is hemaroids btw
http://home.wanadoo.nl/mrjanssen/Fot...s+jim+rik3.jpg (zonder tom) |
Citaat:
|
ik weet het nog niet of ik erbij ga blijven, ik kom volgende week wel weer es een keer kijken wat jullie ervan gebakken hebben
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |