![]() |
schaamlippen
Owkee, nou ik heb sinds kort dus een vriend, en ik denk dat we binnenkort wel verder zullen gaan als zoenen. Maar nu zit ik dus erges mee. Mijn binneste schaamlippen steken zeg maar uit.
Ik weet niet precies wat ik nou wil vragen maarre, voor de jongens: zouden jullie er op afknappen? voor de meiden: ben ik hier de enige??? |
*zucht* beetje erg vaak geweest maar okay komtie (typ dit over uit de Fancy):
"Lief Anoniempje. Je binnenste schaamlippen zijn altijd groter dan de buitenste en soms lijken ze in je eigen ogen groter dan ze zijn." Dus het is heel normaal, je bent niet de enige en een jongen die erop afknapt is jou niet waard. |
Citaat:
juist, als hij verlieft op je is dan boeit hem dat echt niet hoor... |
ik ben et helemaal met je eens tomtommertje! goed gezegd! duz mijn mening ist zelfde
|
How big are we talking?
Hmm nee inderdaad, dit verdient een woord als "ßoeie" En da ook met ringel-s uitgesproken als b. Het moet em niets uitmaken, anders is hij je inderdaad niet waard. |
Als hij echt verliefd op je is dan geilt hij er waarschijnlijk op....
Persoonlijk ga ik pas met iemand naar bed als ik van die persoon houd, echt houd... En dan is zelfs elke onvolmaaktheid van het lichaam van je partner een persoonlijk, specifiek en typerend iets, wat jou partner maakt tot wat/wie hij of zei is. En hoe kun je dan in godsnaam op zoiets afknappen???????????????????????? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |