![]() |
Ghost World?
Ghost World (y) of (n)
|
(y) (y) (y)
|
(n)
ik weet dat ie goed hoort te zijn (:D) maar ik vond hem zooooo ontzettend saai |
waar gaat die film over ? tellll me !..
|
hij schijnt gaaf te zijn :)
wou m op lowlands zien, maar toen was t zoo druk daar, dus niet gegaan...als t goed is ga ik de 22e wel :) dus ben benieuwd |
Wel een grappige film, maar niet baanbrekend. Ging ook eigenlijk nergens over.
Maypole, het gaat over twee vriendinnen die de gewoonte hebben om alles wat niet in hun smaak valt af te kraken. Dan ontmoeten ze via een contactadvertentie (waar ze voor de grap op reageerden) een nerd, die ze in het begin zei nals de grootste sukkel ooit, maar later begint een van de twee (Birch) gevoelens te krijgen voor de gozer. |
Citaat:
Ghostworld is zeker wel de moeite waard, al is het alleen maar vanwege de twee bloedmooie meiden... ;) http://us.imdb.com/Title?0162346 |
Citaat:
maar goed ghost word:P 't was anders dan ik had verwacht, maar toch een erg koele film:) hij lijkt saai, maar je moet niet op de scenes of teksten gaan letten...het gaat om de sfeer, je krijgt daardoor een idee van hun leven etc. Als je de film net hebt gezien is ie niet gelijk duidelijk vond ik, hij bleef nog wel even hangen...je moet er gwoon nog ff over nadenken en dan krijg je um wel door:) *hersenspinsel* dat dagboek/schrift van Enid is btw echt koel gedaan!:) en die art klas was lol:P Dit is btw de officiele site>> http://www.ghostworld-themovie.com/ |
Fantastische film (y)
Was alleen niet zo te spreken over die sfeer op lowlands :o Vond het een beetje gedwongen gezellig doen sfeer, maar goed, ieder z'n eigen ding zullen we maar zeggen. |
(y)
een hele goeie film, gezien op lowlands.. (alleen wilde ik toen wel zo snel weg.. werd misselijk van de zweetgeur/ rook- wietgeur en de bankjes waren niet echt comfortable) |
Citaat:
|
Hijs met tora Birch dus ik moet m toch nog wel ff een keertje kijken, haha, maar hij lijkt me wel leuk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |